hillie070

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Female
  • Voornaam
    Hilde

Bedrijfsinfo

  • Branche
    30
  • Branche 2
    29
  • Branche 3
    31

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    me kunnen helpen met de cijfers van mijn financiele plan....

    Ervaring hebben in dezelfde branche en tips en/of adviezen voor me hebben

    ook gebruik zouden willen maken van mijn (workshop) ruimte van 48 m2 met een tuin eraan van 48 m2
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Ik weet het nog niet.........

hillie070's trofeeën

  1. Hoi! als je goed kijkt bij mijn laatste link staat er op blz 16, 'Producten', in de grafieken ook een stukje 'warme automaat dranken' heb je daar ook niks aan? :-)
  2. Nog beter! http://www.hbd.nl/websites/hbd2009/files/consumentenonderzoek-tankshops-2008.pdf
  3. Misschien hier wat aan? http://www.hbd.nl/pages/1421/Branches/Pompshops.html
  4. Hoi, ja dat heb ik dus al gedaan.....op de site staan geen bedragen....zal wel afhankelijk zijn van waar de winkel zich vestigd inderdaad.....Ik heb ze ook al gebeld en er is een aanvraagformulier onderweg maar dat duurt nu al bijna een week en ik ben ongeduldig....Ik moet gewoon een bedrag weten voor mn begroting....Ik dacht...wie weet heeft iemand er ervaring mee in Den Haag.... Ik heb geen idee waar ik aan moet denken...is het een paar tientjes.....een paar honderd......? Nou ja....dan maar weer wachten..... Bedankt voor jullie reacties! Hilde
  5. Hallo! Heeft iemand enig idee wat een vergunning voor gevelreclame kost? De aanvraag zelf kost geloof ik ook geld....en dan is er nog zoiets als precariobelasting..... Ik wil een bord aan de gevel en een vlag (niet al te groot)...... Heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat om een woonwijk in Den Haag
  6. Nou ja...... :-[ thnx......kom wel iets verder nu idd..
  7. ??? Hallo allemaal! Ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan voor mijn onderneming, een stenen winkel en een website waarop ik mijn diensten aanbied :). Mijn onderneming zal uit verschillende onderdelen bestaan. Een stukje detailhandel en een stukje diensten en ook combinaties hiervan......nou loop ik behoorlijk, zoals waarschijnlijk zovelen, stuk op het financiele plan. ??? Ik weet niet goed waar ik moet beginnen....Ik heb bij de KvK een seminar bijgewoond 'financiën voor starters' waardoor ik in ieder geval te weten ben gekomen dat ik een exploitatie- en een liquiditeitsbegroting moet maken en hoe die ongeveer in elkaar steken.. ::)...dat vind ik al heel wat eigenlijk! :-[ Nu kom ik in de exploitatiebegroting een paar termen tegen die ik moeilijk kan definiëren, namelijk, inventaris, verkoopkosten, aanloopkosten en afschrijvingen. :-\ Bij de verkoopkosten bijvoorbeeld loop ik tegen het volgende probleem aan: Ik heb uiteraard gezocht naar dedefinitie van verkoopkosten en heb ook gevonden wat ik zocht.....Ik kwam op zakelijk.infoyo.nl en vond een mooi lijstje met een checklist, waaronder; presentatiekosten, promotiekosten en overig Nou staan hier een paar punten tussen als; reclamebord gevel, verf en behang waarvan ik niet begrijp dat ze onder verkoopkosten worden gezien. Deze onderdelen staan namelijk ergens anders weer als 'aanloopkosten' of 'inventaris'...... Ik vraag me nu af hoe ik de kosten precies moet verdelen onder inventaris, aanloopkosten en verkoopkosten.....en dan heb je ook nog afschrijvingen......HELP! Of maakt het niet zoveel uit onder welke noemer ik ze plaats? Heeft iemand tips voor me of een voorbeeld van een financiële begroting van een stenen winkel? Kan het zijn dat het al ergens op deze site te vinden is maar dat ik het niet gevonden heb? Ik hoop spoedig wat te horen! alvast bedankt! Groetjes ;D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.