n=100

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

n=100's trofeeën

  1. Beste marketeers, Ik ben student CE jaar 4 en ga afstuderen. Mijn opdracht is het schrijven van een marketingplan voor een grote keukenzaak met als doel om deze keukenzaak beter in de markt te zetten en daarmee de omzet te verhogen. De opzet van mijn scriptie MOET zijn: - probleemformulering - theoretisch kader - conclusies / aanbevelingen - haalbaarheidsanalyse / implementatie - verantwoording onderzoek Het schrijven van een strategisch marketingplan is mij uiteraard bekend. Dit bestaat uit de volgende onderdelen: - Marktdefinitie - Voorlopige marketingdoelen - Interne analyse - Externe analyse ---> afnemersanalyse, bedrijfstakanalyse, concurrentie-analyse en distributieanalyse. - SWOT-analyse - Formuleren definitieve marketingdoelen - Bepalen instrumentdoelstellingen - Marketing actieplan Mijn vraag is: Hoe schrijf ik een marketingplan in de vorm van een scriptie Theoretisch kader... hoe kan ik dat gebruiken in dit verband? Alvast hartelijk dank voor de input!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.