Sicil

Junior
  • Aantal berichten

    23
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

Sicil's trofeeën

  1. Juni heb ik me ingeschreven, het gaat om omzetbelasting. periode van 07 t/m 09. Maar ik heb al wat informatie verkregen, ook als je geen omzet binnen krijgt nog moet je even goed je aangifte invullen. Dus heb nog snel even de aangifte in gevuld en ga morgen even bellen.
  2. Goedenavond allemaal, Ik heb sinds kort een eigen bedrijfje, ingeschreven bij de kvk etc. maar ik zit nog in de voorbereidings fase en verwacht in januari officieel te kunnen starten. Nu kreeg ik vandaag een naheffingsaanslag van de belasting, daarin stond een geschatte omzet met 2 maal een boete van 60 euro vanwege niet betalen. Dit alles lijkt mij een beetje krom omdat ik nog niet "actief" ben en 0,0 omzet heb behaald en in me voorbereiding zit. Ik heb de brief net pas gelezen omdat ik laat thuis was. Wat kan ik het beste doen, de belasting morgen even bellen? M.v.g. [titel aangepast - mod]
  3. Ja sorry, Dozen inderdaad of verpakmateriaal.
  4. Ik wil graag mijn steentje bijdragen aan het mileu, dmv verzendpakketjes die mileu vriendelijk zijn. weet iemand waar ik zoiets kan inslaan? M.v.g. [titel aangepast - mod]
  5. Ik ga voor mijn webshop naar zweden toe om bij een merk wat in mijn store komt een rondleiding te krijgen, en te kijken hoe het in zijn werk gaat daar, winkels bekijken waar het merk al ligt etc.. deze trip duurt 3 dagen, en ik ga ook een dagje shoppen daar. Kan ik de vlucht kosten terug declareren via de belasting?
  6. de site ziet er idd nog niet echt best uit, en ik zou gewoon even om je heen kijken welke merken je tof vindt en is bellen en mailen met de leveranciers.
  7. Juistem, beter komt er nog een. ik kom uit hoorn
  8. Zijn er ergens nog meetings voor webwinkels in de kop van noord holland? Waar je kan netwerken, babbeltje kan houden etc.. m.v.g.
  9. Goedenavond, Ik ben bezig met de FAQ voor mijn webwinkel. Nu stuit ik op het stukje retourneren/ruilen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken, en wat is de norm voor het ruilen van een product. 14 dagen? Alvast bedankt M.v.g.
  10. Klopt helemaal, thanks voor de reacties. Ik zal het in een later stadium nog eens bekijken.
  11. oke daar heb je een punt, maar een aantal mensen in mijn omgeving vinden het niet erg om 20 euro te betalen per jaar. Ze krijgen daar dingen voor die de "normale" klanten niet of in mindere mate zullen krijgen. mvg
  12. Ik zit dus met een klein ideetje, en dat is het volgende. Over een paar maanden lanceer ik mijn online store en bedacht me daar het volgende bij. Aangezien veel mensen in mijn omgeving enthousiast zijn over m'n onderneming en graag op de hoogte willen blijven, lijkt het me leuk om een soort speciale club (Maximaal 10 leden) rondom de store te houden. Ze betalen dan 20 euro per jaar en worden als eerste op de hoogte gehouden van t laatste nieuws, sales etc.. en eens in de 3 maanden verloot ik een product onder de leden. Ook kortingsbonnen verloten etc.. kan erbij horen. moet alles nog goed uitwerken. Dit alles zorgt dan voor een kleine extra bijdrage per jaar het is niet veel maar alle kleine beetjes helpen. het moet wel zo uitgerekend zijn dat ik er geen verlies op maak. wat denken jullie ervan? [titel aangepast - mod]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.