JustJoyce

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

JustJoyce's trofeeën

  1. Zo te horen hebben jullie veel meer gedoe met haar gehad dan ik! Wat dat betreft ben ik blij dat ik praktisch al mijn spullen uit eigen voorraad kan leveren (enkele exclusieve/dure producten daargelaten). Ik heb uiteindelijk mijn laatste reddingsplan uitgevoerd, namelijk door mij voor te doen als een klant die wat wou kopen, maar die dit dan wil in de winkel op wou komen halen. Binnen enkele minuten had ik reactie terug! Wat weer erg "grappig" was, was dat de producten die ik in de webshop besteld had, niet eens allemaal op voorraad waren! Was ik dus een echte klant geweest die met iDeal had betaald, dan was ik m'n geld kwijt geweest aan producten die ze niet eens heeft. Zo werd voor mij nog eens extra bevestigd wat een oplichter het is. Maar goed, ik ben dus langs gegaan met mijn vriend en ik heb mijn geld terug gevraagd. Ze deed heel zielig en hield zich van de domme, tot ik haar confronteerde met haar eigen uitspraken en alle feiten (had alles zwart op wit bij me). Uiteindelijk ging ze het geld pakken en zei ze dat ze niet het hele bedrag cash had, dus of ze de rest later over mocht maken. Overmaken is prima, maar dan wel hier en nu, want we waren niet van plan om nog een keer te gaan rijden voor de rest van het geld. Ze heeft het toen ter plekken overgemaakt en daarna heb ik nooit meer wat van haar gehoord. Uiteindelijk heb ik het hele verhaal ook nog hier en daar op internet geplaatst om andere mensen te waarschuwen, dus mochten jullie het hele verhaal willen horen dan kan ik wel even een link opzoeken. Iedereen die met haar te maken krijgt wil ik veel succes wensen, vooral als je niet in de buurt woont ::)
  2. Negatieve energie heeft het me helaas al gekost, dat is jammer, maar daar ontkom je niet aan in dit soort situaties. Het is gelukkig een relatief klein bedrag, maar voor mij op dit moment veel geld. Al heeft het natuurlijk geen zin om hier weken lang achteraan te gaan zitten. Ik heb nog 1 idee om wellicht wat terug te zien van mijn geld, dat ga ik nog proberen en anders moet ik idd mijn verlies maar nemen. Ik ga in elk geval lekker verder met het andere bedrijf (daarom kan ik ook geen dealer worden, ze voorzien de BeNeLux), dan kan ik wellicht de schade bij mijn eigen klanten nog beperken, want uiteindelijk draait het allemaal om m'n klanten! Gelukkig heb ik ontzettende mazzel dat ik van begin af aan al een slag om de arm heb gehouden wat betreft de levertijd en heb ik op dit moment zeer geduldige klanten die mij ook de mogelijkheid geven om dit goed op te lossen.
  3. Ik wist niet dat ze deze reputatie had, daarom wil ik ook graag in contact komen met andere gedupeerden, om te kijken of we de handen ineen kunnen slaan. Ik doe nu ongeveer een jaar zaken met haar en ondanks dat ze af en toe wat traag op mailtjes reageerde, heb ik nooit problemen met haar gehad! Anders had ik uberhaupt nooit wat bij haar besteld en al helemaal nooit wat aanbetaald... Maar goed, ik had stiekem gehoopt dat ik hier mensen zou vinden die wellicht ooit in hetzelfde/vergelijkbaar schuitje hebben gezeten, of misschien dat iemand wat juridisch advies zou hebben. Ik laat het er in elk geval niet bij zitten en ga kijken of ik nog wat met de Duitse firma kan regelen, al zit een dealerschap er niet in helaas ;)
  4. Maar als je iets goed af wilt laten lopen, laat je niet 3 weken niets van je horen als je weet dat iemand op een bestelling van jou zit te wachten! En al helemaal niet als iemand al meerdere keren gemaild en gebeld heeft. Dat zou ik nu eens bij mijn klanten moeten doen.... Vergeet niet dat ze dit dus al langere tijd doet, bij meerdere mensen en nu zelfs ook niets meer van zich laat horen bij haar belangrijkste leverancier. Hoe kunnen wij afspraken met iemand maken die geen thuis geeft? Als je iets echt op wilt lossen, dan beantwoord je in elk geval je mail. Ze bezorgt mij nu ook een hoop problemen en dat is niet fair!
  5. Dat gaat ook niet werken, dan kan ik tot in de eeuwigheid blijven wachten! Het gaat om ruim € 200,- iets wat voor mij veel geld is, gezien ik alles opgezet heb met spaargeld en mijn buffer er helemaal doorheen is gevlogen door tegenslagen die ik eerder dit jaar heb gehad. Het geld kan ik dus eigenlijk niet missen...
  6. Ik heb net een mail terug gehad van de Dibevo (brancheorganisatie), daar had ik gister naartoe gemaild om te vragen of die misschien nog wat voor me konden betekenen, gezien ze bij hun aangesloten is. Een stukje uit de mail: "Wat u in uw e-mail beschrijft is ons helaas vaker ten gehore gekomen. Wij hebben mevrouw D. hier meerdere keren op aangesproken waarbij zij beloofde op beterschap. Er hebben echter geen veranderingen bij haar plaats gevonden, waardoor wij genoodzaakt zijn haar als lid te royeren. Dit hebben wij bij ons hoofdbestuur voorgelegd en met ingang van 2012 is dit effectief. Het logo zal daarom per 1 januari van haar website verdwijnen." Ook van de leverancier uit Duitsland heb ik vanochtend nog een mailtje ontvangen: "We are very sorry but we do have the same problems right now! We have already tried to reach her for so many times. A few minutes ago we wrote a new email again. Right now we will not send any items to her!" Dus die bestelling komt echt niet! Dat wist ik natuurlijk al, maar dit bevestigd het alleen maar meer. Vandaar dat ik gister ook een ingebrekestelling naar haar verstuurd heb. Maar daar krijg ik ongetwijfeld geen reactie op.... Iemand zei tegen me, kun je geen aangifte doen. Jullie enige idee of dat kan? Edit: Ik zie dat jullie in het eerste bericht haar naam weg hebben gehaald, daarom zal ik hem uit dit bericht ook schrappen. Jammer, want ik had gehoopt hier misschien ook wat mensen tegen te komen die wellicht zaken met haar doen. Het zou erg fijn zijn als niemand meer de dupe van haar kan worden!
  7. Het was een reactie ergens op, geloof dat ze iemand feliciteerde met het winnen van een wedstrijd. dat is geen vooraf ingesteld bericht lijkt mij. Tnxx trouwens voor het meedenken!
  8. Daar hebben wij ook al aan gedacht, maar je kunt alleen op afspraak langskomen, want ze is niet op vaste dagen of tijden aanwezig. Ze zit in een grote loods, waarbij je niet van buiten naar binnen kan kijken. Al zou ze aanwezig zijn, dan kan ze alsnog doen of ze er niet is. Stel dat ze in het ziekenhuis ligt, als ze kan twitteren, kan ze ook haar e-mail lezen, of haar telefoon opnemen!
  9. Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum en (op aanraden van een mede ondernemer) wil ik hier mijn situatie voorleggen en eens kijken of jullie misschien nog wat nuttige tips voor mij hebben. Het probleem: Ik ben sinds augustus online met mijn webshop met honden- & kattenartikelen. Hartstikke leuk, want ik had aardig wat opstartproblemen gehad, dus nu kan ik eindelijk lekker aan de slag. Afgelopen jaar had ik al een paar bestellingen gedaan bij een dame in Woerden. Ze levert leuke artikelen van diverse merken, waaronder artikelen van het merk Trixie uit Duitsland. De correspondentie was wel eens wat traag (soms kreeg ik pas na 2 of 3 dagen antwoord op mails), daar baalde ik van, maar dat nam ik maar voor lief omdat ik de producten nergens anders kon krijgen. Normaal haalde ik de producten bij haar op als de bestelling binnen was gekomen en betaalde dan ter plekke met de pin. Een paar weken geleden deed ik weer een bestelling. Deze keer besloot ik om het te laten verzenden, aangezien ik deze keer niet zo makkelijk op en neer kon rijden naar Woerden. Omdat ik nog niet zo lang klant bij haar ben en ik het deze keer niet persoonlijk zou komen halen, stond ze erop dat ik het hele bedrag vooruit zou betalen. Op de factuur stond alleen dat het totaalbedrag binnen 7 dagen na levering van de bestelling pas betaald zou hoeven worden en daar wees ik haar op. Ze had de verkeerde opmaak gebruikt, maar omdat ze me toch al een paar keer in het echt had gezien, bood ze aan dat ik ook wel de helft over mocht maken en de andere helft na de levering. Dat leek me een mooie deal, ik had immers nog nooit problemen met haar gehad en ik moet wel vaker vooruit betalen als ik iets bestel dat niet standaard op voorraad is. Na een paar dagen kreeg ik een mail van haar dat alles besteld was en dat de spullen in de loop van de volgende week (eerste week van oktober) binnen zouden komen. Ik was daar erg blij mee, want ik had tegen mijn klanten gezegd dat het wel even kon duren voor hun bestelling er zou zijn en nu zouden ze het al vrij snel krijgen! De eerste week van oktober gebeurde er niets, dus heb ik op maandag 10 oktober een mail gestuurd, om te vragen wanneer alles binnen zou komen. Op haar website staat dat ze telefonisch slecht te bereiken is, maar de e-mails zouden minimaal 2x per dag worden gelezen en beantwoord. Helaas kreeg ik maandag geen antwoord, dus heb ik dinsdag 3x gebeld maar ik kreeg niemand te pakken. Dan maar weer een mailtje sturen, deze keer met een andere account om er zeker van te zijn dat het niet aan Outlook kon liggen! De hele week heb ik gemaild en gebeld, maar ik heb nergens reactie op gekregen. Normaal is ze wel traag, maar dit was toch wel erg raar en er bekroop me een naar gevoel.... Op zondag ben ik naar de Dibevo beurs geweest en daar zag ik een stand met Trixie spullen. Ik had gehoopt haar daar wellicht te zien, maar het bleek een ander bedrijf te zijn dat dezelfde spullen kon leveren. Uiteraard heb ik gelijk een kaartje meegenomen, het leek me mooi om over te stappen na deze bestelling. Bij de stand bleek ook dat er meerdere mensen klachten over de dame uit Woerden hadden en al snel waren overgestapt! Vandaag heb ik contact opgenomen met Trixie in Duitsland, ik heb het verhaal daar voorgelegd en gevraagd of ze mij misschien konden vertellen of er überhaupt al spullen besteld waren. Er was inderdaad wel een bestelling gedaan, maar deze wordt voorlopig niet uitgeleverd ivm een betalingsachterstand. Bij Trixie proberen ze op het moment zelf ook in contact te komen met deze dame, maar tot op heden is het nog steeds niet gelukt. Geen goed nieuws dus! Op aanraden van een juridisch adviseur van de KVK heb ik een ingebrekestelling verstuurd, waarin ik de overeenkomst ontbind ivm het niet nakomen van de afgesproken leveringstermijn en het verzoek om binnen 7 dagen mijn geld terug te storten. Ik denk dat hier geen reactie op zal komen, anders had ze al lang op mijn e-mails en telefoontjes gereageerd, maar ik heb nu in elk geval iets gedaan. Edit door moderator: persoonsgegevens van derden zijn niet wenselijk in verband met indexering door zoekmachines als Google en om deze reden weggehaald. Overigens heeft ze ook een webshop voor particulieren en ze promoot deze shop op Twitter. Haar laatste Twitter bericht is van 2 dagen geleden, ze is dus wel actief op internet maar weigert blijkbaar haar mail te beantwoorden. In haar webshop voor particulieren bied ze ook een hoop artikelen aan van het merk Trixie, ook dingen die ik bij haar besteld heb! Als ze mijn geld niet terug kan geven, zou ik het ook prima vinden om voor het openstaande bedrag een zwik spullen uit haar shop mee te nemen. Alles beter dan mijn geld kwijt zijn! Maarja, als je niet in contact kan komen, is het moeilijk afspraken maken.... Ik ben benieuwd of jullie nog tips voor me hebben om mijn geld terug te krijgen, of dat jullie haar wellicht kennen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.