2550

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

2550's trofeeën

  1. Hartelijk dank voor deze fantastische antwoorden! Het is me nu helemaal duidelijk.
  2. Ik heb even een vraag over dit onderwerp. Wat moet ik doen als de klant de dienst niet binnen de gestelde termijn van 14 dagen betaald? Eerst moet ik een herinnering sturen zeker? Wat voor termijn kan ik daarop aangeven? Wat is de kortst mogelijke wettelijke termijn voor de herinnering? 5 dagen, mag dat? Wat kan ik nog meer doen? Mag ik bijvoorbeeld nu al bellen naar het bedrijf om contact te maken omtrent de niet-betaalde factuur?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.