Jump to content

SleinV

Junior
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Maakt het veel verschil of ik persoonlijk een ingebreke stelling verstuur of dat ik hiervoor een advocaat inschakel? Ik begrijp wel dat het wat professioneler staat om het vanuit een advocatenkantoor te laten sturen, zijn er meer voordelen aan of kan ik het ook uit eigen naam. Overigens is dit geen vraag voor een format "In gebreke stelling" de brief staat al klaar. Punt is wel dat het een dienst betreft en dat ik nog enigszins normaal zou moeten kunnen communiceren met de andere partij. [titel aangepast - mod]
  2. Ok dus duidelijk zelf kiezen voor een ander. Nu was ik met een nieuwe leverancier bezig, bestelling gedaan maar aangezien ik nog geen factuur had gezien en dus ook niks betaald ging ik er niet vanuit dat ze al gestuurd hadden. Wel dus ze hadden zelf voor USPS gekozen en pakket was al onderweg ::) inmiddels heb ik wel verleggingsregeling gekregen dus ik hoef in elk geval niet meer de belasting meteen af te tikken. Volgende zending maar eens FedEX proberen :)
  3. Ik heb nu een 5-tal leveranciers waar ik pakketten van ontvang. De levertijd bij USPS en dus PostNL valt me nogal tegen (6 weken gemiddeld nu) Groupage zending niet van op de hoogte, enlighten me ;)
  4. Wel al gepost maar nog niet voorgesteld. Ik ben Sarah ben al een tijd bezig met ondernemen. Eerste poging (jaren geleden) niet geheel vlekkeloos verlopen maar daar heb ik erg veel van opgestoken. In elk geval was het mij toen al duidelijk dat ik eigenlijk alleen achter 'groen' ondernemen kan staan. Daar heb ik me in de loop der jaren in verdiept en dat komt nu ook tot uiting in mijn nieuwe bedrijf. Het is nog wat raadselachtig maar zodra alles voor de bakker is, zal ik het wel van de daken gaan schreeuwen (wat dan ook weer niet mag want dan maak ik reclame ;) )
  5. Ik heb nu een aantal pakketten uit Amerika ontvvangen, maar ben niet erg te spreken over de levertijd, wachttijd bij douane en inklaring en over PostNL zelf (zal niet te veel uitwijden hierover maar o.a. pakket die in papiercontainer is afgeleverd) Ergens online kwam ik tegen dat FedEX een betere optie is, sneller in elk geval. Iemand ervaring wat is beter en is het qua prijs vergelijkbaar?
  6. Ik boek zelf online in. Ben niet boekhoudkundig onderlegd maar ben wel erg georganiseerd in alles en voornamelijk ook administratie. Het gaat prima, eerste gesprek met boekhouder (overstap van zelf bijhouden in Excel naar online boekhouden) kreeg ik complimenten hoe goed ik het zelf had bijgehouden en het mocht wel wat minder nauwkeurig zelfs ;) Verschilt dus denk ik per persoon. Voordat ik mijn huidige boekhouder had gevonden, had ik een gesprek met een boekhouder van de oude stempel, die alles graag in een (schoenen)doos kreeg aangeleverd. Nu daar kreeg ik nou zelf nogal de kriebels van dus deze manier van werken bevalt mij prima! Wat TS dus aankaart vind ik echt niet meer van deze tijd, ik bespaar zeker wel op kosten boekhouder door het zelf inklokken van de gegevens plus bijkomend voordeel zelf altijd duidelijk inzage en overzichten die ik zelf online (dag en nacht) kan raadplegen.
  7. ik weet dat ik op een heel oud topic reageer maar ik heb bijna het gevoel met dezelfde mensen te maken te hebben. Zou je mij de informatie (eventueel per PB) willen sturen wie het waren? Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben is het uiteindelijk opgelost of ben je met een andere partij in zee gegaan?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept