B888-888

Junior
  • Aantal berichten

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

B888-888's trofeeën

  1. Ok bedankt ik weet genoeg. Arbeidsovereenkomst is via Tentoo, haar functie is recent gestart dus e.e.a. moet nog geregeld worden
  2. Ik heb 1 FTE in dienst. Wat is de standaard om om te gaan met verzuim uurtjes? Zij is vorige week bijvoorbeeld 2,5 tijdens werktijd weggeweest voor dokter bezoek. Is het normaal dat ik dit uit coulance niet moet gaan compenseren en dat ze die 2,5 niet hoeft in te halen? Is hier een soort vuistregel voor? Ze heeft bijvoorbeeld vorige week ook 2 over uren gedraaid. kan ik dit nu direct tegen elkaar wegstrepen of heeft ze ondanks het verzuim voor het dokter bezoek nu door de 2 overuren 'recht' op 2 vrije uurtjes?
  3. Bedankt voor de reacties iedereen. Ik weet even genoeg!
  4. Het gaat om een NL bedrijf met heel veel internationale medewerkers. Ik ben inmiddels met een NL jurist in gesprek die ervaring heeft met het opstellen van contracten in het Engels. Bedankt voor jullie reacties!
  5. Kan ik hieruit concluderen dat ik dit soort dingen beter door een jurist op moet laten stellen?
  6. Er is geen huidig contract, het is een nieuwe samenwerking waarvoor een nieuw contract opgesteld moet worden. Eerst in het NL is wellicht een goed idee, zulke contracten heb ik wel die ik als voorbeeld kan gebruiken. En dan vertalen. Iemand betere suggesties?
  7. Voor een nieuwe opdrachtgever moet ik een contract opstellen in het Engels. Ik zoek naar wat voorbeelden op internet maar heb geen idee welk contract ik als voorbeeld kan gebruiken en naar mijn situatie aan te passen Wat moet er in ieder geval staan - Dat we een samenwerking aangaan - Prijs afspraken - Opzeg termijn voor beide partijen van 3 maanden - Inhoud van de opdracht - Leverings voorwaarden Wie kan mij helpen aan een (basis) contract in het Engels die ik als voorbeeld kan gebruiken? Als ik op deze website kijk heb ik geen idee wat ik moet kiezen: http://contracts.onecle.com/type/179.shtml De opdrachtgever is een NL bedrijf, dan kan ik geen Amerikaanse contractvorm gebruiken toch? Hoor het graag van jullie!
  8. Je kan waarschijnlijk meer uren registreren dan je denkt. Denk aan brainstorm sessies, research, veld-onderzoek, reistijd. Je kan bijna alles als werk uren noteren. Ik ben zelf fotograaf / ondernemer. Als ik een magazine lees zou ik dat bijvoorbeeld al als werk kunnen zien
  9. Zoek dan een financieel adviseur / bureau en/of een marketing communicatie adviseur. Zij kunnen op papier krijgen wat jij in je hoofd hebt. In een vorm zoals de bank het wil lezen. Inc. liquiditeits begrotingen, marketingplan etc. Zou je best een paar duizend euro kunnen kosten. Maar dat is de kans een stuk kleiner dat je plan weer afgewezen worden. Niet te snel opgeven, als jij gelooft dat he een gouden kans is. Ga er dan voor.
  10. Onwijs bedankt voor de goede tips. Inspirerend zeg! Ik laat alles even bezinken en ga hier op korte termijn mee aan de slag! Mochten andere mensen nog meer tips en suggesties hebben hoor ik het graag.
  11. Ok, ik zal even goed naar de slider gaan kijken. Bedankt voor de tips! Ik zal de site ook gaan bestuderen vanaf een Vista machine. Nu even verder naar de rest van de website?
  12. John, wat voor browser (ook versie nummer) gebruik je? wellicht is deze over het hoofd gezien bij het testen.
  13. De basis van de website is prima. Ik denk dat je dit prima kan uitbouwen naar een converterende webwinkel. De homepage vind ik nogal druk. Teveel dingen om te gaan klikken waardoor een gebruiker kan gaan twijfelen. De banner bovenin is mooi maar zou wellicht wat sterker kunnen, dit zijn dingen die je goed met een marketing communicatie adviseur kan doen. Sterkere beelden en een typografie waardoor de banner echt opvalt. De banner werkt misschien zelfs beter als hierop één actie te zien is, met een duidelijke 'call to action' naar een kortings pagina / landingspagina. De content links is leuk maar kan wat mij betreft subtieler. Door een rustige homepage te maken creëer je ook vertrouwen bij de klant. De fotografie is niet slecht, maar kan beter. Op veel foto's staat het model er een beetje als een zoutzak bij. Ik krijg hierdoor geen zin om mij te identiferen met iemand die dat product aan gaat trekken. Wat ik persoonlijk ook storend vind is dat de foto's niet uniform zijn. Op sommige foto's staat het model schuin, soms met een paspop, soms niet. niet alle foto's zijn qua pixels even groot. Mijn tip is echt om met een paspop te gaan werken en veel aandacht te besteden aan de uniformiteit van de foto's. Hierdoor krijg je een professionele en betrouwbare uitstraling. Wat ook helpt is om bij alle foto's de achtergronden te verwijderen zodat de achtergrond overal strak en 100% wit is. Dit scheel ook enorm. Laats las ik nog een case-study waarbij een webwinkel de productfotografie had verbeterd met betere foto's en ook meerdere aanzichten per product. Hierdoor bleef een bezoeker gemiddeld 2 minuten langer op een productpagina en is de omzet met 10% gestegen..... Bij de producten met een 'sale' label kan je misschien nog een van > voor prijs neerzetten op de overzicht-pagina zodat mensen ook daar zien hoeveel er van de prijs afgaat. kijk goed hoe andere succesvolle webwinkels het doen. lees veel blogs ook zoals twinkle en emerce om inspiratie op te doen succes!
  14. Omschrijving van je concept: Studio Zelden | Productfotografie voor webwinkels is een fotostudio die zich uitsluitend richt op de webwinkel markt. We fotograferen in de studio en op locatie. Naast alle gangbare producten die gefotografeerd kunnen worden doen we ook kleding fotografie, en binnenkort ook 360˚ fotografie. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Opzet en design heb ik zelf gedaan, ik heb naast fotografie ook een grafische achtergrond. Content, indeling en copy zijn opgezet door mij en daadwerkelijk geschreven door een copywriter / communicatie adviseur. Development is gedaan door een developer hiervoor is een drupal omgeving gebruikt Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Doelgroep aanspreken. Staat de juiste informatie op de homepage Hoe kan ik voor meer / goede offerte aanvragen zorgen Doelgroep overtuigen van het nut van goede productfotografie en de waarde van de investering die daarbij hoort. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Er is best wat concurrentie op deze markt, een aantal productfotografen bieden dan ook vrijwel exact hetzelfde aan. Ik wil deze onderneming onderscheiden door een kwalitatief hoge uitstraling. Zowel in het design als in de tekst moet alles dus helemaal netjes en foutloos zijn. Dit vakgebied gaat om presenteren. Geen goedkope uitstraling, wel scherpe tarieven. Wat voor feedback hoop je te krijgen: - Eerste indruk? - Stel dat je een mode webwinkel hebt, is onze kleding fotografie dienst dan overtuigend? - User interface, zijn er nog punten in de website die gebruiks vriendelijker kunnen? - Wat vinden jullie van de indeling van de tarieven? - Zien jullie nog SEO punten die ik heb laten liggen? - Missen jullie nog iets op de website?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.