Poassie

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Poassie's trofeeën

  1. Nee, 160 Euro voor twee gesprekken, het rapport en ik verzorg de overstap.
  2. Dank voor de vele en snelle reacties! Ik ben er erg blij mee. @ Ruben; ik woon in het midden van het land en kan dus een groot gedeelte van Nederland bedienen. Ik ben inderdaad een soort van tussenpersoon maar dan niet alleen voor verzekeringen maar voor alle huishoudelijke lasten. De klant heeft 1 aanspreekpunt en kan er zeker van zijn niet teveel te betalen voor zijn producten. @ John; ik vergelijk alle leveranciers en ga echt op zoek naar de beste aanbieder. In sommige gevallen krijg ik een vergoeding van de leverancier. Mijn advies laat ik niet beinvloeden door de vergoeding. De vergoeding breng ik wel gedeeltelijk in mindering op mijn consultkosten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben hoe ik hiermee om moet gaan. Ideeen? @ Annedien; Dank voor je positief kritische reactie. Een goed punt, het missen van de menselijke factor. Ik heb mijn website nu professioneel willen laten overkomen. Ik schrijf bijvoorbeeld ook in de wij-vorm. Ik moet hier nog verder over nadenken maar ik ga er zeker wat mee doen. @Henk; jij ook bedankt voor je reactie. Je twijfels over of adviezen op websites wel objectief zijn herken ik. Dat probeer ik juist met mijn concept weg te nemen. Als ik eenmaal bij de klant om tafel zit kan ik deze twijfels wel weg nemen. Ik vind het nog lastig om dit op mijn site en andere uitingen duidelijk te maken.
  3. Beste Grenzlooz, Dank voor je kritiek. Zo had ik er nog niet tegen aan gekeken. Het rapport heb ik als bijlage toegevoegd. Met de persoonlijke aanpak onderscheid ik mezelf van Sloopdecrisis.nl. Ik geloof in het persoonlijke contact. De tijd nemen voor uitleg en alle zorgen uit handen nemen. Gr. Pascal Besparingsrapport_Lastenbesparen.com.pdf
  4. Omschrijving van je concept: Met Lastenbesparen.com help ik huishoudens te besparen op de vaste lasten. In een persoonlijk gesprek van ongeveer een uur bespreken we de vaste lasten zoals energie, telefonie, internet, tv, overige lasten en binnenkort komen daar ook verzekeringen bij. Na persoonlijke gesprek ontvangt de klant een besparingsrapport. In dit rapport breng ik de vaste lasten in beeld en reik ik alternatieven aan. De nadruk ligt op besparen maar ik verlies de kwaliteit van de geboden producten niet uit het oog. Het rapport bespreek ik vervolgens bij de klant thuis en klant geeft aan waar hij op wil besparen. De zorg van de overstap naar een nieuwe leverancier neem ik uit handen. Ik garandeer een minimale besparing van 400 Euro per jaar en de verwachte besparing ligt tussen de 700 en 1.500 Euro. Wanneer ik de minimale besparing van 400 euro niet waar kan maken breng ik de consultkosten van 159,95 Euro niet in rekening. De klant heeft ook de mogelijkheid om lid te worden voor 5,95 Euro per maand. Voor dit lidmaatschap zorg ik voor jaarlijks terugkerende besparingen en administreer en beheer alle contracten met leveranciers van energie, internet, telefonie etc. De website: www.lastenbesparen.com Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Sinds eind september heb ik ca 15 huishoudens via een consult een advies gegeven. Gemiddeld heb ik zo’n 850 a 1.000 euro per huishouden bespaart. Ik heb een website, een facebookpagina, een twitteraccount en een google plus account. Daarnaast werk ik samen met een aantal partijen zodat mijn relaties kunnen profiteren van lagere prijzen voor de vaste lasten. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Huishoudens zijn vaak te veel geld kwijt aan hun vaste lasten. Dit komt omdat mensen niet altijd tijd en zin hebben om hier veel aan dacht aan te geven. Ik wil deze last uit handen nemen. Ik help de huishoudens blijvend te besparen op de vaste lasten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: De persoonlijke aanpak. Het bespaaradvies is gebasseerd op de wensen van de klant. Daarnaast neem ik alle zorgen uit handen. Ik controleer de jaarrekening van de energie, hou de contractstermijnen in de gaten en bel of mail mijn klant gedurende het jaar op als ik denk dat ik een product gevonden heb wat precies aansluit bij zijn wensen. De klant kan bij mij terecht voor een onafhankelijk advies. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Klanten komen nu mondjesmaat via via binnen. Vanuit de website heb ik nog geen enkele klant binnengekregen. Ik heb ca. 2 tot 5 bezoekers per dag op mijn website. Graag wil ik weten of mijn concept op de website duidelijk omschreven staat, waarom je mijn diensten wel of juist niet wilt afnemen. Ook ben ik benieuwd wat jullie van mijn prijsstelling vinden en of je de toegevoegde waarde ziet in het lidmaatschap. Dank alvast voor jullie reacties. Pascal Vergeer Werkwijze_Lastenbesparen.com.pdf
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.