Mannen in Stijl

Senior
  • Aantal berichten

    30
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Mannen in Stijl's trofeeën

  1. Goedenavond forumleden, Ik besefte mij vanavond dat ik al lang niet meer op Higherlevel ben geweest. In het verleden deed ik dat meerdere keren per dag. Dat was ook nodig aangezien ik als startend ondernemer zeer veel heb gehad aan de kritische blik van specialisten hier. Inmiddels heeft Mannen in Stijl een flinke ontwikkeling ondergaan. Zo is er recent een relaunch geweest met een nieuwe huisstijl en responsive site. Ook is manneninstijl.com gelanceerd en gaan mijn sokken, kousen, riemen, dassen en pochetten de hele wereld over. Iets om trots op te zijn. Ik heb altijd veel informatie gehaald hier en door mijn gebrekkige online ervaring weinig gebracht. Nu ik wat langer bezig ben kan ik eindelijk ook enkele tips geven. Het zijn algemene tips maar een aantal zeer belangrijke: 1. Zorg ervoor dat je iedere euro omzet in ontwikkeling van je website/bedrijf steekt. Dit zorgt voor structurele groei. Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige en zie de conversie stijgen door iedere keer de dingen net iets beter te doen dan voorheen (dit kunnen plug-ins zijn, foto's etc.). 2. Zorg ervoor dat je klant zich echt klant voelt. Ik krijg dit regelmatig terug van mijn klanten en het zal geen toeval zijn dat meer dan 50% van mijn klanten inmiddels al 2x of meer een bestelling heeft geplaatst. Wil je hier meer over weten laat het dan weten in dit topic of via PM. Ik help je er graag verder mee. Online kan namelijk ook persoonlijk zijn. Heel veel succes met (online) ondernemen. Groet & fijn weekend, Carlo Lanza Mannen in Stijl [mod-edit: ook in website beoordelingen geld de zelfpromotie regel.. 1x linken is voldoende om een stie te vinden. updates van verbeteringen zijn prima maar dan zonder links
  2. Maar je berekent toch ook btw over je verzendkosten? Dus is het handig om te weten of de vermelde verzendkosten incl. of excl. zijn. Je hebt helemaal gelijk John, bedankt. Ik zal dit duidelijker proberen te omschrijven.
  3. Op de "Shipment" pagina staat "Taxes will be calculated". Betekent dat dat de verzendkosten uit de tabel erboven voor landen binnen de EU nog verhoogd worden met btw? Dat zou ik dan duidelijker vermelden en ik zou dan ook ergens het percentage noemen. btw wordt berekend op basis van de orderprijs. De verzendkosten staan daar los van. Maar nu jij me die vraag stelt snap ik dat dat verwarrend kan zijn. Wellicht het kopje taxes niet gecombineerd met shipment op de site zetten?
  4. Weer een update vanuit Mannen in Stijl. Al enige tijd ben ik bezig met het omzetten van mijn website naar een Engelse variant: www.manneninstijl.com. De website staat inmiddels online maar wordt nog niet meegenomen door Google. Er staan dan ook nog een aantal dingen op het lijstje om aan te passen voordat we echt live gaan: - definitieve taalcheck. Is al gebeurd door iemand, maar wordt op dit moment door nog iemand gedaan - laatste landen toevoegingen in checkout - installeren visa, credit & mastercard - btw instellingen voor buiten EU Graag zou ik van jullie een algemene indruk willen krijgen. Alles mag geroepen worden wat opvalt. Wel heb ik hieronder 3 zaken genoemd waar ik jullie hulp/feedback specifiek voor wil inroepen. Wat belangrijk te vermelden zijn enkele keuzes: - de reden dat ik de Nederlandse naam ook voor de Engelse/Amerikaanse markt heb aangehouden is omdat ik me met name ga focussen op de verschillende fora. Deze hebben me tot nu toe in Nederland veel opgeleverd omdat ik daar interactie heb met klanten. In Amerika heb je ook zo'n forum die 10x zo groot is en in Duitsland eveneens. Daarnaast heb ik niet de illusie om in Amerika hoog op Google te scoren en zou ik met een Engelse naam een tweede sokkenvoorraad moeten aanleggen omdat de labels met mijn logo op de sokken staan. - verzendkosten: veel concurrenten vragen bij verzending voor 1 paar sokken 15-20 euro verzendkosten of meer. Ik vraag bij orders tot 25,- waarde wereldwijd 5.95 aan verzendkosten. Hiermee wil ik ook de kleinere klanten de kans geven om te bestellen. Ik denk dat ik me hiermee onderscheid. Daarnaast leg ik bij shipment uit dat wij een transparant verzendbeleid hebben waarin we het wel zo eerlijk vinden om kosten te delen. Ik heb hierin een tabel gemaakt met de totale kosten voor de klant (bij orders boven 25,-) en de kosten die wij moeten betalen. Ik verzend alles met Myparcel (via PostNL). Alle pakketten zijn verzekerd, worden met track en trace verzonden en er moet voor worden getekend. Dit levert gemiddeld wat hogere kosten op, maar veiligheid voor alles. - btw: alle orders buiten de EU worden excl. btw gerekend. Dit is volgens mij een instelling die goed in te richten is. Er zijn partijen die de prijs hetzelfde laten zag ik, maar dat is niet fair in mijn optiek. Hebben anderen hier ervaring mee? Voor mij zijn dit heldere punten, maar ik hoor graag hoe jullie hier met een frisse blik tegenaan kijken. Alvast dank! Carlo
  5. Je hebt een punt Ron. Zal er eens naar kijken. Productfoto's met modellen is iets wat ik termijn zeker wil gaan doen.
  6. In een eerdere post gaf ik aan dat wie mij kon helpen om invulling te geven aan de wat lege header een paar sokken zou krijgen. Uiteraard houd ik me aan mijn woord! De gelukkige winnaar is geworden: HIGHIO! Er is inmiddels ook al invulling gegeven aan zijn idee, zij het redelijk bescheiden (bovenin header). Alle anderen uiteraard ook bedankt voor de tips. Aaangezien er maar 1 kan winnen heb ik als tegemoetkoming een leuke feestdagenactie opgezet waarbij iedereen met 15% korting o.a. een paar schitterende handgemaakte sokken kan kopen. Ideaal om cadeau te geven of krijgen :-). Kortingscode is Sint. @highio: mail me even de maat en adresgegevens. Fijne zondag!
  7. @Highio, Goede tip. Daar kan ik wel iets mee..telefoonnummer twijfel ik nog over, maar dan meer over de praktische invulling met een extra vast nummer. Groene button was al in de maak, toevallig dat je dat aangeeft. Ook komen er klikbare buttons op de foto's (slider) en daar komen dan ook dezelfde kleuren weer terug. Bedankt!
  8. Als (web)ondernemer ben je altijd bezig met verbetering, maar wanneer je hulp wilt moet je ook concrete vragen stellen, dus bij deze: Wie heeft hét idee om de lege ruimte in de header op te vullen, naast het logo Mannen in Stijl? zie --> www.manneninstijl.nl Zelf denk ik aan een krachtige tagline waarin mijn usp's extra naar voren komen? Diegene die mij verder op weg kan helpen krijgt een mooi paar herensokken thuis gestuurd!
  9. Mijn partner en ik zijn aan het testen met wat kleuren om wat meer rust te creëren. De bovenste rode en zwarte kleur zijn aangepast in grijs/ lichtblauw en zwart. We zitten alleen nog met het logo. We zijn aan het kijken of de tekst in het logo achter elkaar kan zodat de header veel smaller kan. Maar is wel even wennen, geeft direct een hele andere blik. De header is nu in ieder geval te leeg wat mij betreft. Daarnaast is het lettertype aangepast en wordt de banner straks iets hoger zodat de foto's er beter inpassen. Onder het logo komt straks een tagline met pakkende tekst wat ook weer die mate van onderscheid tegenover alle andere sokken, riemen en dassen webshops moet aangeven. Er worden nog meer wijzigingen doorgevoerd: o.a. nieuwsbrief optie, splitsing in de productpagina's met beschrijving en 'technische specificaties' en nieuwe button voor de winkelwagen. Graag jullie 'gezouten' en 'ongezouten' mening weer :-)
  10. . Frank, ik waardeer je uitgebreide terugkoppeling en meedenken. Je hebt helemaal gelijk dat het analyseren van welke wijziging dan ook de onderliggende boodschap is. Hier ga ik de komende tijd mee aan de slag.
  11. . Aangepast, althans de 'u'. Voor wat betreft je andere opmerking zal ik kijken hoe dit aan te passen. Deze foutmelding wil zeggen dat je wel een betaalwijze hebt gekozen (Ideal) maar geen bank hebt aangevinkt. Klopt dat? Wilde je bijna complimenteren met de keuze (de zwarte riem) :-). Dank voor je commentaar.
  12. Goedenavond, Zoals ik al aangaf ben ik druk bezig met het verder professionaliseren van de website www.manneninstijl.nl. Het eerste aandachtspunt is om de kleurstelling aan te gaan passen. Meer rust en minder ruimte voor desoriëntatie zoals L.A. al aangaf. Zelf heb ik daar wel wat ideeën over, maar hoor graag welke mening jullie als specialisten zijn toegedaan. Mijn idee is om met een stijlvoller lettertype te werken (wellicht Helvetica zoals L.A. al aangaf) en meer met grijstinten. Grijs geeft wat mij betreft zowel een rustige als stijlvolle indruk. Ik hoor graag jullie mening en eventuele ideeën hierover.
  13. Goedenavond, allereerst: MMint, Webshopadvies.nl en L.A. dank voor jullie complimenten & adviezen. Hier zitten zeker een aantal concrete punten bij die ik snel kan oppakken. Een aantal van deze punten lagen al in de planning om aan te pakken, maar bedankt voor de nieuwe inzichten ook. Fijne avond! Carlo
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.