-
Facebook bedrijven fanpage
Ga naar het Administratiepaneel van facebook en klik op 'Pagina Bewerken'. Klik in het dropdown menu vervolgens helemaal onderaan op 'Facebook gebruiken als'. Nu kan je reageren als jouw Fanpage. De tip van Afbeeldingen is zeker goed. Afbeeldingen zijn vaak ook de elementen die de aandacht trekken van de naar beneden scrollende facebook gebruiker. Echter bieden afbeeldingen niet de waarde die tekst kan bieden. Daarom zou ik altijd een combinatie van beiden gebruiken.
-
Functie op een visitekaartje?
Mooi gezegd. Wat beteken jij voor HUN! Welk probleem los jij op? Echter hoort deze informatie naar mijn mening thuis in het gesprek. Je drukt immers niet zomaar een visitekaartje in iemands hand. Daarvoor ben jij al lang in staat geweest om deze mensen uit te horen over hun problemen. En hoe jij hier natuurlijk de oplossing voor bent. Om niet offtopic te gaan heb ik een kanttekening bij jouw opmerking. Visitekaartjes zijn niet bedoeld als folders. Plaats dus bij voorkeur zo min mogelijk informatie op het kaartje. Mijn mening, laat de functie achterwege. Vergeet de visuele kracht van eenvoud niet.
- Opzetten van een webshop
-
Opzetten van een webshop
Je kan inderdaad kiezen voor een Shop as a Service pakket. Shopify, SEOshop. Voordeel: Direct online, support bij de hand, makkelijk in gebruik. Nadeel: Afdragen van omzet en soms missen deze paketten wat diepgang. Een soortgelijke versie is het opzetten van een webshop volgens WordPress en WooCommerce. Deze zijn gelijk ook makkelijk te stylen door een ontwerper. Of je kunt zelf complete thema's kopen voor niet al te veel geld. Voordeel: Goedkoop, mooi, makkelijk in gebruik Nadeel: Mist diepgang. Magento en Opencart zijn de zware jongens, met veel mogelijkheden en bijna oneindig uit te breiden. Voordeel: Professioneel, mooi, volledig aan te passen Nadeel: Duur, lastig in gebruik. Natuurlijk zijn er meerdere webshop systemen, maar dit zijn zo'n beetje de meest voorkomende. Groetjes, Ori.