Heren, bedankt voor alle reacties hierover. Ik ben een hoop wijzer geworden.
Nu heb ik een andere vraag, wellicht off topic en al veel behandeld, maar ik kan geen passend antwoord vinden bij mijn situatie.
De bedoeling is om klein te beginnen, in het begin voornamelijk met handel in auto-onderdelen.
Op dit moment ben ik werkzaam in loon dienst, full time, vast contract.
Daar het wat rustiger word op de werkvloer en ik op termijn minder zal willen werken en meer tijd in mijn eigen bedrijf zal willen stoppen, heb ik mijn huidige werkgever gevraagd of hij er eventueel voor open zou staan om mij als bedrijf in te huren om mijn werkzaamheden te verrichten. Er zouden dan duidelijke afspraken gemaakt moeten worden omtrent de werkzaamheden.
Een deel van mijn werkzaamheden kan ik eventueel vanuit huis doen.
ik ben de enige in het bedrijf met deze kennis.
Mijn huidige werkgever zou dan mijn enige opdrachtgever zijn voor dit soort werkzaamheden, want dit is niet waar ik mij op wil focussen zodra mijn bedrijf rendabel is.
Mijn vraag: Hoe strikt noodzakelijk is het, om al je werkzaamheden te vermelden bij het inschrijven bij de KVK?
Moeten de werkzaamheden 100% aansluiten bij hetgeen je opgeeft bij inschrijving?
Heeft het zijn om bij het insturen van een aanvraag VAR een extra begeleidend schrijven toe te voegen waarin de situatie uitgelegd word?