TJannsen020

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

TJannsen020's trofeeën

  1. Hallo Marcel, Top advies! Ik ga het zo oppakken en werken naar een nette afronding van en voor beide partijen.
  2. Tot slot iemand misschien een juridisch advies waar ik rekening mee kan houden? Wederom dank.
  3. Allereerst allen dank voor de genomen moeite en de reacties! Ik vraag me ook af in hoeverre dit juridisch iets zou kunnen betekenen. Nogmaals benadruk ik dat als er een bug is dit uiteraard gefixed zal worden, maar er contractueel dus voor deze klant niet iets is opgenomen. Normaliter wordt er in de ICT zo'n 4 weken gegeven voor het testen. Nogmaals dank.
  4. 1. Los van de fouten gaat het mij in dit geval ook om de periode van 2 jaar. 2. Ik zie dat jij ook websites maakt/ontwikkeld. Er wordt nu ook gemeld dat het CMS (Content Management Systeem) inmiddels is verouderd. Ben ik dan ook verantwoordelijk voor een migratie??? nogmaals wil ik graag benadrukken dat er uiteraard ook door mij fouten gemaakt kunnen worden :) , maar 2 jaar is toch erg lang.
  5. Eens, maar bij oplevering functioneerde de site correct en werkte alles naar behoren. Dat was ook de reden om op te leveren. Echter heeft klant in de tussentijd ook andere partijen hier naar laten kijken, en zelf ook aan gewerkt. Na 2 jaar komt klant met zaken welke volgens hem niet meer zouden functioneren.
  6. Waar houdt de verantwoordelijkheid op bij het ontwerpen en ontwikkelen van een website of webshop en tot wanneer moet je ondersteuning verlenen? Ik heb al enkele posts gelezen, alleen kon ik toch niet het juiste antwoord voor mijn situatie vinden, vandaar dit bericht. Als website bouwer heb ik te maken met een klant die na ruim 2 jaar mij nog af en toe berichten stuurt over zaken die in de webshop niet zouden kloppen of correct zouden functioneren. Helaas zijn de ICT office voorwaarden in dit contract niet opgenomen en zijn de leveringsvoorwaarden in mijn ogen ook summier. Er is in ieder geval ontwerp en ontwikkeling overeengekomen en een betaling van de laatste termijn bij oplevering. Nu zijn alle facturen ook netjes betaald, alleen word ik zo af en toe nog "lastig" gevallen dat de webshop niet naar behoren zou functioneren. Zoals gemeld is de shop dus zo'n 2 jaar terug opgeleverd, op een voor mij externe hosting omgeving waar derden ook bij kunnen. Klant heeft tot die tijd de gelegenheid gekregen om de webshop te testen. Op een gegeven moment heb ik akkoord gekregen om de webshop over te zetten naar hun eigen server. Nu blijkt dat de webshop in al die tijd ook niet in gebruik is genomen, althans dat wordt mij verteld. Ik ben erg benieuwd naar wat ik moet doen als er aldoor weer berichten komen, waar ik lastig mee wordt gevallen. Alvast dank voor de reacties!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.