Rinskejansen

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    me meer kunnen vertellen over sales en acquisitie, netwerken en mezelf goed presenteren
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Superuitdaging, net begonnen en ik wil nu al niks anders meer. De drive om mooie dingen voor mijn opdrachtgevers te doen is heel inspirerend.

Rinskejansen's trofeeën

  1. Je kunt in AdWords je campagne zo instellen dat je je doelgroep goed kan bereiken. Zo kun je je je alleen op een bepaalde regio richten (en de rest van Nederland uitsluiten). Zo kun je je advertenties alleen laten tonen aan mensen in jouw werkgebied. Via AdWords betaal je alleen als mensen op je advertentie klikken, en dat zijn, als het goed is, je potentiële klanten. Om ervoor te zorgen dat je je potentiële klanten bereikt zou je goed naar de zoekwoorden moeten kijken (waar zoekt jouw klant naar?) en moet je advertentietekst aansluiten op zijn behoeften. Als je je bijvoorbeeld vooral richt op het schoonmaken bij kleine bedrijven dan pas je je advertentietekst daarop aan. Daardoor zorg je ervoor dat met name je doelgroep op je advertentie klikt, en niet de particulier die een schoonmaakster zoekt. Zo hou je de kosten binnen de perken. Als je dan ook nog een website hebt waarop duidelijk is wat je doet (zoals je advertentie dat doet) + een contactformulier, dan moet dat echt wel iets opleveren. Als je via je netwerk goede klanten binnenkrijgt is dat natuurlijk hartstikke goed, en misschien voor nu ook wel voldoende. Maar je website is ook je visitekaartje naar buiten en een goede (lokale) vindbaarheid is belangrijk, zeker als je zo regionaal werkt is het belangrijk dat mensen in je regio je website goed kunnen vinden. Het kan alleen maar extra klanten opleveren, ook buiten je netwerk om.
  2. Hoi Henk, Een goede manier om online te adverteren zonder dat de kosten té hoog oplopen is door je in met de advertenties precies te richten op het gebied waar jij je diensten aanbiedt. Dit kun je in (bv) Google AdWords redelijk makkelijk instellen. Verder sluit ik me aan bij de opmerkingen van een aantal anderen voor mij: zorg voor een betere website. Je kunt via WordPress een simele one-pager (website van 1 pagina) maken waarin je iets vertelt over je bedrijf, wat jou onderscheidt van anderen *flexibel, snelheid, duurzaamheid, prijs, kwaliteit, etc) en vervolgens een contactformulier waarmee klanten contact met je op kunnen nemen. Dat hoeft niet veel te kosten en is vele malen effectiever (en beter vindbaar door zoekmachines) dan de website die je nu hebt. Als je na het contactformulier ook een bedanktpagina aanmaakt waar bezoekers op komen nadat ze je formulier hebben ingevuld dan kun je heel makkelijk via AdWords meten hoeveel conversie (contactaanvragen) er via AdWords zijn binnengekomen. Veel succes met je bedrijf en de plannen voor komende tijd!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.