coenh

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

coenh's trofeeën

  1. Hallo Fvddungen, Ik denk dat een ultimatum wel een goed idee is. Doordat alles op mijn naam stond vond ik het ineens een lastige situatie. Ik wil ook niet dat zijn zakenpartner mij benaderd om te zeggen dat ik zijn ex zakenpartner (mijn klant) toegang heb gegeven tot zijn e-mail adres bijvoorbeeld. De bedankt voor de reacties! Groet, Coen [volledig citaat verwijderd, topics worden slecht leesbaar bij een overdaad aan citaten]
  2. Hallo Kuifje, Bedankt voor je reactie. Het is een e-mail adres dat voor zakelijk doeleinden gebruikt wordt. Ik wil niet dat het bedrijf stil ligt omdat ze ineens niet meer bij de bestellingen kunnen komen. Ik probeer niet de spil te worden in het uitvechten wie recht heeft op het e-mail adres. Bedankt, Coen
  3. Hallo Fvddungen, (snelle reactie!) Ik had de hosting en domeinnaam dat wordt gebruikt voor het e-mail adres op mijn naam gezet voor het eerste jaar. Ik had mijn klant benaderd om te vragen op welke naam ik de factuur moet zetten voor de verlenging van de hosting en het domeinnaam. Daarna vroeg hij of ik de hosting wilde cancelen, en of hij nog een keertje op het e-mail adres kon inloggen voordat het gecanceld ging worden. Zijn zakenpartner wil betalen voor de hosting en e-mail adres, maar het is niet zwart-wit wie nou recht heeft op toegang tot het e-mail adres. P.S. Ik registreer trouwens geen domeinnamen of hosting op mijn naam, niet echt slim :-) Bedankt, Coen
  4. Hallo! Ik weet even niet goed wat de beste aanpak is voor de volgende situatie, ik hoop dat het duidelijk is. Ik had voor een klant 1 jaar geleden verschillende websites ontwikkeld. Daarnaast had ik hosting en een domeinnaam gekocht voor een e-mail adres. Voor de hosting en domeinnaam is niet betaald, dat hadden we zo afgesproken, dus er is geen factuur. Enkele dagen geleden wilde mijn klant een nieuw wachtwoord voor het e-mail adres, en dat heb ik gegeven. Ook wilde hij dat ik het domeinnaam en hosting ging cancellen. Het e-mail adres en de hosting bleek enkel voor zijn zakenpartner te zijn. Enkele dagen later belden zijn zakenpartner mij op dat hij niet meer in zijn e-mail kon, en dat kwam doordat ik het wachtwoord had veranderd voor mijn klant. Daarnaast wilde hij helemaal niet dat zijn domeinnaam gestopt ging worden, en kwam ik er achter dat de relatie tussen mijn klant en zijn zakenpartner niet best was. Nu wil ik voorkomen dat ik wachtwoorden aan personen geef zonder toestemming van de andere partij, dus heb ik weer het wachtwoord veranderd zodat mijn klant niet in de e-mails kon kijken van zijn ex zakenpartner. Mijn vraag is nu, heeft mijn klant recht op de toegang tot het e-mail adres? Hij was de gene die aan mij vroeg om het domeinnaam en e-mail adres aan te maken een jaar geleden. Dat geeft hij ook aan in onze conversaties. Ik wil niet dat ik mijn relatie tussen de klant verslechter doordat ik hem geen toegang geef zonder duidelijk onderbouwing. Bedankt voor het lezen, en ik hoor graag of iemand hier mee te maken heeft gehad! Groetjes, Coen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.