Ik weet niet goed wat de norm is in deze productgroep. Er staat in de email wel dat ik 5 keer hoger ben dan anderen in deze productgroep. Ik heb al aanpassingen gedaan zoals, me aansluiten bij een bedrijf die automatisch na een bestelling e-mails stuurt, met daarin een bijlage waar ik nog wat tips geef en aanraad als er iets is contact op te nemen. baal ook dat mensen soms te snel terug sturen, en niet de moeite nemen even de verkoper te vragen.
Het product verkoop ik al enkele jaren, dat is het vreemde juist. Een concurrent waar ik wel eens mee spreek heeft lage aantallen retouren, dat is het vreemde. Je kan natuurlijk pech hebben. Zonder teveel te zeggen over wat ik verkoop, zijn klanten wel erg snel met terug sturen als het niet gelijk goed gaat. Terwijl ze veel ook zelf kunnen bepalen. Daarom hoopte ik op iets meer contact met die automatische e-mails. Ik hoopte dat ze sneller een bericht zouden sturen als ze er tegens aan lopen. kan zijn dat ik net de verkeerde klanten heb getroffen maar vind de email van Bol zo dreigend. Je moet reageren binnen twee werken dagen, want anders word je verwijderd. Vervolgens moet je een plan van aanpak toesturen. Dit toetsen ze 30 dagen later weer, en is het nog steeds te hoog dan word je verwijderd. Iets wat je al jaren bij hun verkoopt, en dan krijg je uit het niets zon email. Nu zijn zoals ik al zei de 30 dagen ruimschoots voorbij (twee weken verder) en heb niets meer gehoord. Maar je blijft zitten in een soort van onzekerheid.