janwillem12

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

janwillem12's trofeeën

  1. Beste Forumleden. Ik heb een vraag en kan hierover op internet niets vinden. Ik wil binnenkort een kantoor ruimte huren voor de eerste keer. dit betreft een kantoor ruimte waarbij geen service kosten worden betaald door de huurder aldus de verhuurder. Alleen ik las in het contracht het volgende bij het kopje Kosten van levering van zaken en diensten administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten. hoe zit dit en waarvoor zijn deze kosten en is dit altijd ? hebben jullie nog andere goede tips dan hoor ik deze graag. Met vriendelijke groet, Janwillem
  2. Beste forumleden, Ik heb een vraag hierover kan ik op internet niks vinden. Ik wil binnenkort mijn eigen ICT bedrijf gaan starten ik weet nog niet of ik dit in een bv of in een eenmanszaak wil gaan doen. Kunnen jullie mij misschien vertellen wat de gemiddelde boekhoud kosten zijn van een eenmanszaak en van een bv. Graag hoor ik van jullie
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.