Sjors9051

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Sjors9051's trofeeën

  1. Bedankt voor het aanpassen van de titel. Een advocaat is zeker een overweging, alleen denk ik wel dat we eerst bewijs nodig hebben om er een goede zaak van te kunnen maken. Ik ga het probleem ook even op gaslicht.nl zetten. Bedankt voor uw reactie!
  2. Beste heer Bakker, Zij hebben mij op beiden adressen bij de Eon ingeschreven. Met vriendelijke groet, Sjors
  3. Beste, Een jaar geleden zou mijn energie contract voor mijn werkplaats verlopen, het bedrijf "Inhoofdzaak" is toen in beeld gekomen en zou mij helpen om een nieuw en goedkoper contract aan te bieden. Omdat het al vrijdag was en ik zonder energie zou komen te zitten is er ontzettend veel druk achter gezet van de persoon die mij dit contract heeft aangeboden. Het enige probleem was dat ik op mijn werk zat en dus niet het contract kon ondertekenen, de persoon die het mij het contract aanbood zei dat het geen probleem was. Echter heb ik nooit een contract ontvangen, niet via de mail of per post. Ik heb hier nooit bij stil gestaan omdat het allemaal erg snel moest en omdat de rekeningen (12euro p.m) automatisch werden afgeschreven, totdat ik opeens een rekening kreeg van 90 euro, 500 euro en nog meer bedragen die niet kunnen kloppen. Ik heb contact opgezocht met de energieleverancier, zij sturen mij een specifiactie op waar je eigenlijk niets uit kan opmaken. Ook ben ik er toen achter gekomen dat "Inhoofdzaak" de desbetreffende energie leverancier op het adres van mijn woning heeft gezet terwijl dit absoluut niet de bedoeling was omdat ik al goed zat met mijn huidige leverancier. Ik had dus 2 maatschappijen op 1 adres. Ik heb het contract opgevraagd bij de energiemaatschappij, zij zeggen dit niet te hebben (apart) en hebben mij dus weer doorverwezen naar "inhoofdzaak" die het contract heeft afgesloten. Na weken lang contact te hebben opgezocht met "inhoofdzaak" krijg ik alleen maar response met: Wij hebben de zaak in behandeling genomen, sorry meneer de zaak is perongeluk blijven liggen, als wij meer weten hoort u van mij. etc. etc. Nu een deurwaarde en bijna faillisement voorbij weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik krijg het contract van bijde partijen niet in handen, ook kunnen zij mij niet precies vertellen wat er gaande is. Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen? Met vriendelijke groet, Sjors [Mod edit: titel verduidelijkt ]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.