Imexo

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Imexo's trofeeën

  1. Er staat op papier dat er na 16 oktober geleverd zou worden, geen exacte datum.Doordat mijn leverancier elke keer uitstelde,moest ik ook naar mijn klant uitstellen. Dit is mondeling gedaan. En tot nu toe ging de klant akkoord. Het probleem is dat de klant geen drie maanden wil wachten en ze nu opeist. Daarom heb ik de overeenkomst ontbonden omdat ik nu niet leveren kan. Zij claimen nu dat zij zelf de opleggers ook doorverkocht hebben en daar nu schade van lijden omdat ook zij niet kunnen leveren.
  2. Uiteraard bestel ik nieuwe,maar dat duurt op zijn minst nog drie maanden en zij willen niet zolang wachten en eisen hem per direkt.
  3. Ik heb in september een aantal nieuwe opleggers besteld. Tegelijk heb ik mijn oude te koop aangeboden,met als voorwaarde dat de nieuwe geleverd moesten zijn,voordat de oude uitgeleverd konden worden. De klanten hebben voor mijn oude een aanbetaling gedaan. Nu blijkt dat mijn leverancier niet kan leveren, waardoor ik dus mijn oude opleggers ook niet kan leveren aan mijn klant. Ik heb hun meegedeeld dat de overeenkomst bij deze ontbonden is en zij de aanbetaling terug kunnen krijgen wanneer zij hun bankrekening sturen. Voldoet het om de aanbetaling terug te betalen of hebben zij nog andere rechten waarop zij aanspraak kunnen maken? Zij dreigen met een gang naar de rechter.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.