HannekeH

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Geslacht
    Female
  • Voornaam
    Hanneke

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    PURMEREND

HannekeH's trofeeën

  1. Uiteraard bereken ik dat door, maar geïnspireerd werken staat eigenlijk voorop en ik merk dat dit in een 'gewoon' kantoor minder is dan buiten op nieuwe plekken.
  2. Heel leuk en inspirerend fimpje! Dank je wel. Niet dat het voor mij haalbaar is maar sterkt me wel in mijn 'buiten de box' idee.
  3. Dank je wel voor je reactie en ja een goed idee, alleen ben ik niet zo handig (wel een creatief denker ;-) en zie op tegen de uitvoering. Maar ik hou het in gedachten.
  4. Fijn te lezen Herman dat je het 50/50 gebruikt. En ik kan me voorstellen dat je geniet van de rust. Heb je de caravan zakelijk gekocht? Alle kosten gaan dan 50/50? Heb je nog meer tips waar je bv de camper stalt? Of staat deze voor de deur? Of op een naturistencamping in de buurt?
  5. Dank voor je reactie Perry, ik heb de caravan wel vrij constant nodig en heb bij de gemeente een ontheffing aangevraagd. Mocht dat niet lukken dan ga ik op zoek naar plek/camping in de buurt.
  6. Dank je wel Roel. Hele terechte feedback. Bij de gemeente heb ik al geïnformeerd en ik kan als het zakelijk aantoonbaar is een vrijstelling krijgen. Vergaderen doe ik gelukkig veel met dames, maar toch heb je een punt waar ik zeker rekening mee zal houden. Het gevoel van een eigen plek is helemaal waar, dat had ik zelf nog niet zo benoemd maar nu je het zo schrijft, is dat wel heel belangrijk.
  7. Fijn dat je reageert. Een camper is duurder en geeft 21%(?) bijtelling. Daarnaast moet je dan altijd met de camper naar de trainingslocatie die vaak in de stad is. Nu kan dat afzonderlijk. En 'kamperen bij de boer' is een stuk voordeliger dan een hotel. Dat zijn zo de overwegingen.
  8. Ik overweeg om mijn huidige kantoor op te heffen en vanuit een caravan te gaan werken. Motivatie: Ik geef veel trainingen door het hele land waarvoor overnacht moet worden. En heb regelmatig overleggen extern waarvoor vergaderlocaties gehuurd worden. Hierdoor wordt er door mij veel heen en weer gependeld op drukke tijden. Nadelen: Nu wordt de werkruimte natuurlijk veel kleiner (dus verplicht naar papierloos kantoor). Voordelen: De stress van files worden minder omdat ik makkelijker kan verplaatsen en overnachten. Kosten overnachten en kantoor worden minder. Altijd vergaderlocatie bij me. Gevoel van vrijheid. Graag wil ik weten of mensen hier ervaring mee hebben. Waar let je praktisch op? Maar is er ook fiscaal ervaring mee? Ik zou de caravan op het bedrijf zetten. Tot nu toe heb ik deze gevonden: Uiteraard is de Belastingdienst niet gek, dus zal het voor een it'er of loodgieter nog niet meevallen om aannemelijk te maken dat een caravan onmisbaar is. http://www.dezaak.nl/2404/auto-van-de-zaak-en-uw-vrije-tijd-wat-mag.htm Meedenken wordt op prijs gesteld ;-)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.