Ik heb er geen probleem mee dat je regelmatig in de verdediging schiet (een beetje eigenwijsheid kan ik wel waarderen), maar het kan geen kwaad om af en toe eens achterover te leunen en je af te vragen hoe het zit met de onderbouwing van al dat tegengas.
Bijvoorbeeld in dit geval. Hoe kwam je erachter dat "veel mensen" het fijner vinden om een e-mail te kunnen sturen? En hoeveel is "veel"?
Waarom denk je dat heel veel websites een e-mailadres vermelden én een contactformulier hebben? Zouden er dus ook niet "veel mensen" zijn die het fijner vinden om een contactformulier in te vullen?
Stof tot nadenken ...
Volgens mij kwam die uitspraak "ik vind het prima klinken" van jouzelf en niet van Walter ...
Beste John,
1. Dit komt omdat ik van alle emailtjes in mijn inbox heb gekeken van hoeveel mensen mij direct mailen en diegene die via het contactformulier opnemen. En van alle mailtjes van mensen in de afgelopen paar maanden is er maar eentje die een contactformulier heeft ingevuld, en tientallen mensen die mij gewoon direct een mailtje sturen / bellen. Maar ik zal er over nadenken om een contactformulier erbij te zetten en het emailadres.
Maar nu een persoonlijke vraag richting u, wat vind u zelf fijner? Een email of een contactformulier? :)
2. Oh, dan heb ik mij vergist, mijn excuses.
MVG,
Justin