Orscana.nl

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Dronten

Orscana.nl's trofeeën

  1. Bedankt voor alle reacties, jullie hebben mij hier heel erg in geholpen. Ik heb mevrouw verteld ze helaas geen geld terug kan krijgen, maar dat ze een nieuwe kan aanschaffen voor de helft van het geld, en dat ik hierbij uitleg zal geven als ze vragen heeft doormiddel van een video. Hier was mevrouw erg blij mee dus ik ben erg opgelucht en zij ook gelukkig :). Dankjulliewel!
  2. Waarom? Is het product alleen gebruikt, of ook beschadigd? Kun je dit niet met korting aanbieden als demonstratie-exemplaar? Heeft de klant het toegestuurde onderdeel vervangen? Zo ja, dan zou het toch weer waterdicht moeten zijn, waarom zou jij er dan niets meer aan hebben? Eventueel ook weer als demonstratie-model met korting? Aller eerste bedankt voor je reactie! 1. Ik heb bij de eerste melding contact met haar gehad en hierbij hebben we samen geprobeerd het probleem op te lossen, dit lukte op dit moment niet, achteraf bleek dat mevrouw het verkeerd begrepen had. Ik heb achteraf weer contact gehad en mevrouw gaf aan dat het nieuwe product het wel deed bij haar. 2. Ik heb al erg veel terugkoppeling ontvangen en dit was allemaal positief. 3. Het product bestaat uit een sensor en drie zakjes, deze zakjes moet je vastnaaien in een deken, die zakjes had mevrouw al vastgenaaid dus konden niet teruggestuurd worden, hierdoor heb ik alleen de sensor, die eerste sensor kan ik gebruiken als demonstratiemodel inderdaad,. 4. Mevrouw gebruikte de sensor terwijl ze het onderdeel nog niet ontvangen had, hierdoor was hij op dat moment niet waterdicht en is de sensor kapot gegaan.
  3. Hallo mede-ondernemers, Ik heb jullie mening/advies nodig want ik weet zelf niet wat ik hiermee aan moet. Een klant heeft ongeveer 2 maanden geleden een product bij mij gekocht t.w.v. 99 euro, het gaat om een erg innovatief product. Een week later kreeg ik een bericht van haar dat het product het niet deed, ik heb haar toen het product laten terug sturen en haar gratis een nieuwe opgestuurd. Ik testte het product dat ze teruggestuurd had en hij deed het gewoon, ik kan dit product niet meer verkopen omdat het al gebruikt is, dus hierdoor heb ik al verlies van 1 product, dit nam ik voor lief, ik had in ieder geval een klant blij gemaakt. Nu kreeg ik van de vorige week (2 maanden later) een berichtje van haar dat er een scheurtje in het plastic van het product was, dit hoort niet te kunnen dus ik denk dat dit om een productfout gaat, daarom heb ik voor haar dit onderdeel opnieuw voor haar besteld en naar haar gestuurd, wel had ik gezegd dat doordat er nu een scheurtje in zit hij niet waterdicht is dus dat het beter is als ze hem pas weer gebruikt zodra ze het onderdeel vervangen heeft. Toen kreeg ik deze week een berichtje van haar.: "Het product is klaar om terug gezonden te worden. Ik denk dat ik niet geschikt ben voor deze nieuwe technologie. Sinds de barst een aantal x gebruikt, ik vind het erg lastig in gebruik. Bij de laatste keer dat ik hem gebruikte gleed hij uit mijn handen en...... is hij nat geworden. Ik ben er eigenlijk klaar mee misschien ligt het aan mij, telefoon of internet verbinding maar echt profijt heb ik er nog niet van gehad. Wil je de sensor nog terug hebben?" Ik heb gevraagd of ze het product kan terugsturen (verzendkosten vergoed ik natuurlijk), zodat ik kan kijken of ik er nog iets mee kan. Nu mijn vraag, wat moet ik doen, wel of geen geld terug? Volgens de officiële regels heeft zij hem in het water laten vallen waardoor het product in waarde verminderd is en ik er niks meer aan heb dus hoef ik haar niks terug te geven. Aan de andere kant, ze heeft 100 euro voor een product betaalt waar ze uiteindelijk niks aan heeft gehad, qua klantvriendelijkheid zou ik het wel terug moeten geven. Of is het wellicht een idee om de helft van het geld terug te geven? Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp. Groeten, Suzan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.