Hallo,
Klant negeert belangrijke afspraken die gemaakt zijn. Overal staat geregistreerd als wanbetaler, gelukkig zijn al mijn facturen betaald. Wordt BR getroffen klant komt niet na en ik krijg al die vervelende mails hierover.
Als jij je contract (eenzijdig) ontbindt dan negeer jij toch OOK gemaakte afspraken ??
"overal" staat hij bekent als wanbetaler is een bewering die je zelf al in dezelfde zin onderuit haalt.. nl. gelukkig zijn al mijn facturen betaald !
Jij krijgt vervelende mails dat jouw klant zijn betalingsregeling niet nakomt waarop jij hem ook direct als wanbetaler afschildert .. jij had ook aan kunnen voeren "hij betaald mij anders wel"....
Klant is momenteel met van alles bezig en ik weet niet wat voor zaken klant zich mee bezig houdt.
Is het van belang wat uw klant doet (zolang het maar geen strafbare feiten zijn toch...) dat hij stiekem de serie van knight rider nog steeds leuk vind en hij eigenlijk David Hasselhoff had willen zijn is toch niet van belang?? :)
Ik ken de man niet en jouw ook niet, maar ben blij (voor een ander-) dat je rechter bent.
vrgr.