Jump to content

r janssen

Junior
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

Personal info

Register

  • How did you find us:
    zoekmachine
  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    46-50
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    juridische en fiscale zaken
  1. hallo het bedrag is toch maar overgemaakt. baal er erg van op deze manier. het ontneemt het plezier erin. maar ik had ook geen zin dat gedoe. hopelijk komt er een goed seizoen aan, vandaag al redelijk wat bestellingen. r janssen
  2. hallo hierbij hoe hun aan de rekensom komen : retourzending producten22-01-201922-01-2019 €42,95 €0,13 €43,08 Hoofdsom €43,08 Incassokosten €40,00 Dossierkosten €25,00 BTW €13,65 Totaal €121,73 Te voldoen €121,73
  3. hallo is prima. ik ben alleen bang dat het een lange nasleep gaat worden. r janssen
  4. hallo dank u. ik za hem de volgende keer sturen. r janssen
  5. hallo zo'n mail had ik al naar naar het incasso bureau gestuurd met de vraag waarop hun het baseren dat de betalingstermijn ruimschoots is overschreden. daar geen antwoord op gehad. ik ben helaas niet zo goed in deze dingen. ben liever bezig met spullen in te pakken en klanten blij te maken met de leveringen. r janssen
  6. hallo de klant is volledig terug betaald. maar intussen had hij het incasso bedrijf ingeschakeld. zonder melding vooraf. ik heb de klant een mail gestuurd en die antwoord erop dat het contact via het incassobureau loopt. r janssen
  7. hallo volgens mij niet. op 16 januari had hij de bestelling gedaan, op 25 januari zijn ze weer retour ontvangen hier. op 29 januari is de 42,95 terug gestort en op 4 februari is het laatste bedrag retour gestort. en op 4 feb is ook de mail van incasso center ontvangen. r janssen
  8. hallo ze zijn in goede staat ontvangen, wij doen er altijd bubbeltjes plastic omheen. ze waren niet wat hij zocht, was de reden van retourzending. daarom had hij ze beide retour gestuurd. waarschijnlijk beschadigd door de retourzending. hopelijk is het zo duidelijker. r janssen
  9. hallo. onlangs had een klant (bedrijf) de bestelde goederen retour gezonden met de DHL. het ging om 2 stuks ter waarde van 42,95 per stuk. een ervan was defect gegaan tijdens het transport.( gewoon los in een doos) ik had hem gemeld dat we er een van zouden terugstorten omdat de andere niet meer verkoopbaar was. intussen had ik contact met de leverancier dat hun het beschadigde onderdeel los zouden kunnen leveren. op de dezelfde dag dat ik het bij klant wilt melden verschijnt er een email van incassocenter in de box. een invordering van iets van 121 euro. de klant heb ik intussen volledig terugbetaald (incl verzendkosten) binnen een week.( na ontvangst retourgoederen) maar het incassobedrijf blijft mails en aangetekende brieven sturen omdat hun de invorderingskosten willen hebben. moet ik mij zorgen maken? ik vind dat de incassokosten niet voor mij zijn, ik ben immers ruim op tijd met terugstorten ervan. we hebben een kleine webwinkel al 10 jaar. dit heb ik nog nooit meegemaakt. alvast bedankt. r janssen

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept