Jump to content

Bass82

Newbee
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer in spe
  1. De enige lokale concurrent met vergelijkbare kwaliteit heeft de handdoek in de ring gegooid. Lokaal is er nu niemand die de producten kan fabriceren. We moeten alleen oppassen dat klanten niet over gaan naar een goedkoper, maar kwalitatief minder, product uit het Oosten. Wij leveren al betere kwaliteit dan onze voormalige concurrent alleen zie je dat niet direct. Wel wijzen we de klanten op de kwaliteit en kunnen we ook goed uitleggen waarom de prijzen omhoog zijn gegaan. Ze hebben eigenlijk geen keus, maar toch moet je voorzichtig zijn. Met geen van onze klanten zijn er bijzondere afspraken gemaakt.
  2. Hallo Norbert, Bedankt voor de informatie en het advies, we gaan hier zeker wat mee doen. Bas
  3. Beste ondernemers en specialisten, Door omstandigheden hebben wij onze producten tegen bijna kostprijs en zelfs onder kostprijs moeten leveren. Om het hoofd boven water te houden MOETEN wij onze prijzen verhogen. Een aantal van deze klanten hebben contracten met hún klanten en zeggen dat zij deze prijsverhogingen niet kunnen doorberekenen. Wij willen deze klanten helpen door de prijsverhogingen pas op een later tijdstip in te laten gaan. Als voorwaarde willen wij stellen dat deze klanten voor minstens een bepaalde periode de producten voor de nieuwe prijs bij ons afnemen. Zo helpen wij onze klant, maar helpt de klant ons ook. In hoeverre mag dat en aan welke regels moeten wij ons houden? Is dit gewoon vast te leggen in een contract? Groeten, Bas
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept