Richard M.1971

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Richard M.1971's trofeeën

  1. Dankjewel Roel! Hele waardevolle tips! In mijn specifieke situatie is het zo afgesproken dat ik de werkelijke kosten van de reizen aan mijn opdrachtgever doorbelast - en zij factureren een totaal bedrag, inclusief fees, reizen, etc. Verder geen losse specificatie naar de klant. Dan rest nog steeds de vraag: als ik mijn reiskosten doorbelast, dien ik dan over het hele bedrag 21% BTW toe te voegen? Ik denk van wel maar zoek dus nog wat bevestiging;-). Dank nogmaals.
  2. Ik ben door mijn Nederlandse opdrachtgever ingehuurd om een opdracht te doen voor een klant in Geneve, Zwitserland. De afspraak is dat ik al mijn reiskosten (wekelijkse retourvlucht, hotelkosten, verblijfskosten) een-op-een factureer aan mijn opdrachtgever in NL. Mijn vraag is: hoe werkt dit met BTW? Ik heb het advies gekregen om 21% BTW toe te voegen aan alle gemaakte reiskosten. Klopt dit? Kan iemand me vertellen wat de regels zijn? Ik kan niet de juiste info vinden op de site van de belastingdienst. Dank alvast voor het meedenken! Groet, Richard
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.