Ondernemer_T

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Voornaam
    Remco

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Dalfsen

Ondernemer_T's trofeeën

  1. Het is opgelost dankzij alle tips. Excuus, was even druk met andere zaken. Bedankt voor alle reacties.
  2. Ik ben er al achter dat ik deze aankoop beter niet had kunnen doen maar goed. De verkoper blijkt dus niet betrouwbaar en ik kan hoog of laag springen, hij helpt mij niet. Hij begint te schelden en te dreigen als ik hem spreek, heeft mij geblokkeerd op whatsapp en lacht mij uit als ik kom met de vraag om het op te lossen. Ben bang dat ik opgelicht ben als ik de verhalen rondom deze man lees op internet. Had dit dus beter uit moeten zoeken. Goede leer voor de volgende keer. Bedankt voor jullie reacties en ga nog zeker proberen hier goed uit te komen en anders moet ik mijn verlies maar nemen. Best zuur als startende ondernemer.
  3. Dank jullie wel voor deze antwoorden en hier kan ik wel wat mee. Ik heb direct aangegeven dat het product defect is maar de verkoper gelooft mij niet en wil geen actie ondernemen tot ik heb betaald. Sterker nog, hij begon of ik geestelijk wel in orde was om dit te durven vragen en ik totaal geen recht had om garantie of omruiling te eisen. Ik had al getekend en later pas de voorwaarden onder ogen gekregen. Wat ik snap is een zakelijke koop anders is dan als consument, maar wat ik niet begrijp is de reactie en agressieve houding van de verkoper. Ik krijg hierdoor ook steeds meer het gevoel dat ik flink ben beetgenomen. Wat kan ik anders nog doen, of wat moet ik melden bij de verkoper om toch mijn gelijk te krijgen? Als ik elders het defect laat oplossen, ben ik bang dat ik kan fluiten naar mijn centen en alsnog de factuur moet betalen. Daar heb ik echt geen zin in.
  4. Ik heb een vraag over een "voor mij" ingewikkelde zaak. Kort geleden heb ik een product gekocht wat ik eigenlijk niet nodig heb. Zakelijk gekocht helaas maar wel een betaaltermijn vast laten leggen. Nu wil ik toch het product gebruiken en blijkt defect te zijn. De leverancier zegt dat ik eerst moet betalen voor ik garantie krijg. Ik wil dat het eerst wordt opgelost voor ik ga betalen. In hoeverre moet ik hier in meegaan? Ik heb er een ontzettend slecht gevoel bij alleen kan ik geen gebruik maken van de bedenktijd. Zit nu met een defect product, een overeenkomst waar ik niet onderuit kan en een giga rotgevoel. Wie kan mij hierin adviseren? Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.