Zaletio

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Zaletio's trofeeën

  1. Je geeft aan "bang" te zijn dat de klant weigert om een aangepaste (of kleine extra) factuur te betalen. Heb je enige indicatie dat dit daadwerkelijk het geval is? Als er nog geen correspondentie is na het betalen van de foutieve factuur zou je de klant simpelweg - met excuses - kunnen vragen om het restant te betalen. Om een grotere kans van slagen te krijgen zou je kunnen voorstellen om het verschil te delen. Mocht de klant weigeren dan is het mijn inziens jouw tijd en energie niet waard om een juridisch traject te starten. Besteed die tijd liever aan acquisitie, een extra klus of de groei van jouw bedrijf. Zo behoud je een positieve denkwijze in plaats van te blijven hangen in een fout(je).
  2. Vergeet deze niet mee te nemen: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/winst/inkomstenbelasting/inkomstenbelasting_voor_ondernemers/investeringsaftrek_en_desinvesteringsbijtelling/kleinschaligheidsinvesteringsaftrek_kia Afhankelijk van jouw investeringen kan dit oplopen. Heb je in 2021 TVL ontvangen? Deze kun je bij "Buitengewone baten" op jouw aangifte verwerken, die telt niet mee voor de fiscale winst. Een goede boekhouder kost vaak minder dan zelf de aangiftes doen.
  3. Aangetekende brief, een aantal telefoontjes en mails. Ze hanteren een bedenktijd van 3 dagen in hun eigen woorden via verschillende kanalen, daar was ik ruim binnen. Dit wordt in eerste instantie uiteraard ontkend, maar gewoon volhouden.
  4. Het is gelukt om het contract te laten ontbinden, heel erg bedankt voor je hulp! Jouw toewijding om mensen hier te helpen is bewonderenswaardig.
  5. Vooralsnog is het niet gelukt om het contract te ontbinden, vanochtend een mail mogen ontvangen waarbij ze ontkennen dat ze gebruik maken van een bedenktermijn van 3 dagen. Ze gaan nu blijkbaar nog een stap verder dan voorheen, ik heb dezelfde stappen gevolgd die hiervoor beschreven zijn. Een mail op dezelfde middag, gevolgd door een telefoongesprek in combinatie met een aangetekende brief. Ik heb gisteren meerdere keren geprobeerd het via de telefoon op te zeggen, maar ze gebruiken steeds een excuus om op een later moment terug te bellen, wat vervolgens niet gebeurt. Zelfs als ik ze daarop uit eigen initiatief bel halen ze hetzelfde trucje uit. Bizarre praktijken. Ik zal vandaag nog de mail beantwoorden, met hopelijk een beter resultaat. Mocht dit niet lukken dan zal ik juridische traject beginnen.
  6. Zou je die voorbeeldtekst ook naar mijn inbox kunnen sturen? Vandaag hetzelfde meegemaakt. Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.