Robin2023

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Robin2023's trofeeën

  1. Dank allemaal voor de info, dit zal ik goed bewaren. Inmiddels een proggameur gevonden die hierin wil bemiddellen, een soort mediator die ook weet hoe alles hoort te werken en normale gang van zaken is als je opdracht laat uitvoeren. Afhankelijk hoe dit verloopt zal ik daarna me gaan verdiepen in het juridische gedeelte. Nogmaals dank!
  2. Nee de oude website staat gewoon online en draait onder hun support. Bij de nieuwe website komen nieuwe funtionaliteiten bij wat nieuwe inkomsten opgeleverd had. Het gaat om een offerte platform, hoe meer klanten dezelfde aanvraag binnen krijgen des te groter de omzet. Een reclamcampagne staat klaar, waar alles in getoond wordt en die rol je pas uit als je dat (nieuwe functies) pas kan aanbieden. Een duidelijke ingebrekestelling ga je uiteindelijk wel naar toe, het vervelende is dat je de boel onder spanning zet aangezien alles onder hun surfer draaid en daar een support overeenkomst mee heb. De irritatie is er van mij kant al. Die support is maandelijks opzegbaar. Mijn idee was om ze inderdaad wat harder te benaderen en als het klaar is te kijken naar een bedrijf die de website onder beheer wil hebben en betrouwbaar is. Hopelijk heeft iemand een tip voor mij ? Daarna heb ik alsnog de mogelijkheid om eventueel te kijken en onderzoeken wat hun technies opgeleverd hebben, overdraagbaar is naar een ander bedrijf en te kijken wat ik van schade heb en dit aantoonbaar is.
  3. Nadat ik een periode bij een kleine ondernemer gezeten heb, zocht ik uiteindelijk een webdevelopment bureau die sneller mijn opdrachten van mijn website oppakten. Die had ik uiteindelijk gevonden. Ze moesten hun eigen inlezen wat logisch is en daar heb ik ook voor betaald, daarnaast betaal ik ook voor maandelijkse supportkosten. Dit bedrijf raden mij aan om de huidige website / platform te reystijlen en alles wat geprogammeerd is opnieuw te laten progameren met nieuwe funtionaliteiten. De doorlooptijd was 2 maanden, uiteindelijk werd een planning gemaakt dat het 4 maanden later af zou zijn, hier heb ik tegen geprotesteerd en uiteindelijk zou dit halverwege maart klaar zijn. Ik kreeg toen ook een e-mail met oplevering. Dit was geen oplevering, uiteindelijk heb ik ongeveer 80 e-mail's gestuurd met fouten en nog is het niet klaar. Heb hier tegen geprotesteerd en aangegeven dat ik er zelf 18 uur aan werk in heb zitten om het uit te zoeken. Volgens de eigenaar hoort dit stukje controle erbij, mijn reactie, uiteraard een aantal uur maar geen 18 uur! In de offerte staat een doorlooptijd van 2 maanden, komt er op neer dat het halverwege februari klaar had moeten wezen. De algemene voorwaarden heb in de e-mail bij de offerte niet gekregen maar wordt in de offerte verwezen naar de website waar ze vermeld staan. In deze algemene voorwaarden staat dat levertijden in offertes zijn indicatief en geven de opdrachtgever bij overschrijding ervan geen recht op ontbinding of schadevergoeding, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Ik kijk niet op een aantal weken maar vanaf zijn eigen opleveringsdatum (wat geen oplevering is) zijn we al 11 weken verder. Bij de echte opleveringsdatum, halverwege februari is dit al 15 weken. Vandaag een email gestuurd met de vraag wanneer de exacte datum is wannneer alles klaar is nadat ik gister telefonisch een vaag antwoord kreeg. Mijn vraag is, wat kan ik zien als indicatief? En ben van mening dat ik door het niet nakomen van de deadline inkomsten heb misgelopen. Heeft iemand een soorgelijke ervaring hiermee en welke weg is diegene bewandeld. Of is er een jurist na het lezen van dit verhaal van mening dat ik hier maar genoegen mee moet nemen of van mening is dat dit nergens over gaat?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.