Lumos2023

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Lumos2023's trofeeën

  1. Ik hoop dat meer mensen er samen over kunnen praten, helaas...
  2. Ik heb de betrokken advocaten geraadpleegd en zij kunnen niets aan een dergelijk resultaat doen, aangezien het Bol was die ons heeft beoordeeld en onze zaak heeft afgewezen. Bol's enige reactie op het incident was dat ze, om hun censuurmechanisme te beschermen, niet meer informatie konden verstrekken. Dit is inderdaad erg oneerlijk. Ons BV-bedrijf is opgericht om te registreren en te verkopen op bol. BV's met een verleden van afwijzing kunnen zich echter helemaal niet meer bij bol aanmelden en alle kosten zijn verzonken kosten geworden.
  3. De specifieke naam van het coöperatieve magazijn is Fox Global, een groot internationaal logistiek magazijn in Nederland, www.foxglobal.nl. Ze zijn verantwoordelijk voor het helpen van ons bij het verzenden van dagelijkse bestellingen en het accepteren van retourzendingen van klanten, en natuurlijk worden de goederen ook in dit magazijn opgeslagen.
  4. Ik heb vorige week de aanvraag voor een verkoopaccount in Bol ingediend, maar ik ontving twee dagen geleden een e-mail van het platform en de inhoud van de e-mail is als volgt: Onlangs heb je aangegeven een verkoopaccount te willen openen bij bol.com. We hebben je aanvraag gecontroleerd. In deze mail lees je hier meer over. Het verkoopaccount is niet goedgekeurd Uit de controle blijkt dat een of meerdere gegevens overeenkomen met de gegevens van een eerder gesloten verkoopaccount. Hierdoor is het niet mogelijk je aanmelding goed te keuren. Je verkoopaccount wordt geblokkeerd. Maar het is heel vreemd, ik heb nog nooit deelgenomen aan de registratie van een ander bedrijf en Bol's account. Ik ben hier vrij zeker van, ik hoef je geen valse informatie te geven, want hier posten lost mijn probleem niet op, ik ben gewoon erg in de war door het moderatiebeleid van Bol. De informatie die ik heb ingediend omvat: 1. Mijn KvK-nummer 2. Mijn btw-nummer (overeenkomend met mijn bedrijf) 3. Instelling winkelnaam (in overeenstemming met mijn bedrijf) 4. Winkelprofiel (gegenereerd door ChatGPT, door mij aangepast) 5. Retouradres (het adres van een logistiek magazijn waarmee we samenwerken) 6. Bankrekening (onze bedrijfsrekening bij ING) 7. Verificatiecode (de verificatiecode die via de officiële brief van Bol naar het geregistreerde adres van ons bedrijf is gestuurd) Aangezien ik voor het eerst een BV-bedrijf registreer, zullen in dit geval de gegevens 1, 2, 3, 4, 6 en 7 die ik heb ingediend niet al te veel problemen opleveren. Het enige mogelijke probleem is het retouradres. is een groot magazijn van samenwerking. Zou het kunnen dat andere gesloten verkoopmagazijnen ook samenwerken met dit magazijn, waardoor het platform denkt dat mijn retouradres hetzelfde is en mijn aanvraag dus afwijst? Ik belde Bol en mailde de beoordelingsresultaten terug, het enige antwoord dat ik kreeg was: Ter bescherming van onze controles kunnen we je niet mededelen welke gegevens overeenkomen. Het is niet mogelijk je aanmelding nog in behandeling te nemen. Met vriendelijke groet, Dat vind ik een beetje te oneerlijk. Wat denk je dat ervoor zorgde dat mijn aanvraag werd afgewezen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen mijn hoofd leeg te maken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.