Iwan van Geelen

Legend
  • Aantal berichten

    3162
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Mijn mening over innovatie
    Altijd blijven zoeken
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Uitdaging

Iwan van Geelen's trofeeën

  1. even offtopic .... ik zag deze dingen voor 120 euro (zoiets) in Haarlem in de winkel staan... heeft dat dan nog überhaupt zin om ze in China te kopen ( "maar 10 stuks" ) en dan ook nog gaan handelen met de bedoeling dat je er wat aan verdient?
  2. Wat eng hier!! 1) ieder gesprek direct kunnen terugluisteren en beoordelen..... dat waarborgt kwaliteit 2) geen onzin scripts en voordoen alsof de telefoniste de opdrachtgever is; nee dan liever eerlijk zeggen dat je namens / voor het bedrif opneemt en de juiste actie ondernemen. 3) betalen per gesprek is eerlijk! abonnementen kan echt niet meer. 4) ik denk dat er nu zo'n 4000 gebruikers zijn? Ach.... nog een inschatting.... ik denk dat je voor 10-20 cent per call dus het 1-na-mooiste systeem hebt zonder dat je enige vorm van administratie hebt.. boem zo in Twinfield/ABNAMRO. En ja dames; dan kan je inderdaad voor 1 euro een gesprek afhandelen zonder abonnement. Dat heet innovatie.
  3. Helemaal mee eens! Maar.... let op; de techniek in Telecom gaat dus heeeeeeeeeeeel traag; het is allemaal oude techniek in een nieuw marketing jasje (prijsstelling) Ik wil bijna zeggen; het is antiek! Mijn tip.... en ik heb er geen enkel belang bij; probeer te betalen "per call" kan je snel beginnen zonder risico's of dikke investeringen .... kan je later altijd nog "beter inkopen" of iets anders zelf kopen. (en dit model van zakendoen hanteer ik al v.a. mijn 18e)
  4. Dat schreef je indertijd in jouw eigen topic over jouw nieuwe dienst ook al. Ik raad je toch aan in het vervolg andere methoden van benchmarking in te zetten want wat jij zocht bestaat wel degelijk en voor minder geld dan jij denkt. Zeg maar! Ik hoor het heel graag, ik leer graag en begin morgen dan opnieuw.
  5. Sterker! Je kan gratis opensoftware gebruiken. Bijna alle telefoonplatformen zijn daar op gebouwd. Houtje touwtje kan iedereen.... belletje, mailtje etc is het probleem niet. Het is dubbeltjes handel dus met een paar klanten (al) moet je gewoon efficient werken. Op zoek naar "mijn" platform is een hele reis geweest. Sterker, ik wilde eerst gewoon een partner voor mijn klanten maar geen enkele bestaande antwoorddienst kon de dienst leveren; dienst anno 2014. Ook de kleine en grote telecom software leveranciers kunnen nog steeds niet bieden wat ik minimaal aan mijn klanten wil bieden. Voor een idee; Alcatel lucent vroeg 1,2 mio over 5 jaar / tijd om te bouwen: 10 maanden. Enkele punten wat voor mij belangrijk was (is): Inzetbaar van het systeem ook buiten Nederland (groei en afhandelen van buitenlandse nummers) Klantvriendelijkheid (sales) online je account aanmaken, uitgifte van een klant-telefoonnummer etc (allemaal automatisch zonder handwerk) Klantvriendelijkheid (live) script aanpassen, extra contacts managen etc etc dus volledig DIY Klant-minimale-eisen (2014) direct via app of portal gesprekken terugluisteren en bel notities lezen inclusief beoordeling op kwaliteit Office; over alle locatie tegelijk telefoon kunnen opnemen (zonder bel rijen)** Facturatie; ook geheel geautomatiseerd dus null handwerk incl koppeling aan iDEAL etc Private & White label geschikt maar ook inzetbaar voor bijvoorbeeld business centra** **)Hiermee krijg je de efficiëntie. Bijvoorbeeld doordat je klanten ook telefonistes kunnen worden (bijvoorbeeld zzp-er heeft tijd over = neemt op / bedrijf heeft telefoniste "over" neemt telefoon op --- zzp-er heeft geen tijd laat telefoon opnemen etc.) Geloof mij; neem met iedereen contact op met wij jij wilt; systeem bestaat nergens anders. Sterker, als iemand mij dit systeem wel kan aanbieden wil ik heeeeeel graag praten. Maar; als je gewoon telefoontjes wilt opnemen en een mail wilt sturen.... ga je gang.
  6. Ik kan je vertellen.... voor enkele tienduizenden euro's heb je een basissysteem. Ga nog even rekenen wat je misschien nog kwijt bent aan onderhoudsfee / licenties ..... Ik zeg je dit als oprichter van de enige (echt) technisch innovatieve telefoondienst, geen zorgen ik heb het vorig jaar verkocht. "Ons" systeem laten bouwen door een externe partij met licentie vergoeding, onderhoud-contracten etc praat je over een hele grote veelfout. Het systeem is (toen) zo gemaakt dat het ook ge-white-labbeled aan derden aangeboden kan worden (PaaS / SaaS) met alle plezier wil ik voor je nagaan of de nieuwe eigenaar dit nog steeds wil / doet.
  7. Ik als anti-kvk... Ik kan toch echt niet anders zeggen dan dat de KvK (Amsterdam) er gelikt, klantvriendelijk en bekwaam "bij zit"
  8. Uhhhmmmm het is nog makkelijker hoor. KvK met haar nieuwe app laat alle gegevens incl wijzigingen zien. Totale onzin! Waarom moet een buurman gluren dat er bijvoorbeeld een nieuw bestuur is? Dit is dus de app die laat zien dat de KvK er niet voor ondernemers is. Kan ook niet ander "he" met alle dubbele petten die ze op hebben; ga ik weer: Adviseren, Controleren, Stimuleren etc gaan niet samen. KvK opheffen; - advies en regionaal stimuleren via gemeente/provincie (goed voor de onderlinge concurrentie) - handelsregister via de Rechtbanken (en niet via de belastingdienst) Rechtbanken zijn hier al lang op ingesteld en in 90% van de wereld gaat dit ook goed.
  9. Ik denk dat als je het de KvK vraagt ze geen problemen zullen zien. KvK doet zelf niet anders dan dubbele petten ophebben (totdat ze weer eens door een rechter worden terug gefloten)
  10. Het is eigenlijk heel simpel; als jij kosten voor verblijf en evt eten "moet" maken voor je bedrijfsvoering mag je die kosten gewoon aftrekken. Ik heb het dan niet over de weekendjes Parijs in "Hotel extra romantique" of over zakendiners met 2 kinderpizza's. Ik heb weken dat ik van hotel naar hotel "moet" en dat zijn gewoon bedrijfskosten. Begin nu ook niet meteen die minibar leeg te trekken en 18+ betaald op je kamer te kijken maar gebruik die tijd voor overleg met je belastinginspecteur.
  11. https://www.afterpay.nl/nl/zakelijke-partners/waarom-afterpay/ ?
  12. . , samengevoegde zin... Waarom alleen deze vriendelijke mensen en niet aan jan(of truus) en alleman? Omdat ik een barrière wil hebben. Aan de ene kant ter bescherming van de geloofwaardigheid wil ik info verstrekken. Aan de andere kant wil ik "mijn klanten" ook een bescherming geven. (niet omdat de klant betaald/bepaald) Deze extra stap is te overzien / hindernis is eenvoudig te nemen. Ga ik er gemakshalve vanuit dat 99,99 van de genoemde instantie integer werken.
  13. Misschien gaat het saai worden maar ik ben het met je eens. De letterlijke tekst die ij nu gebruik: "Als er vragen, noem het een conflict of dispuut zijn over de geldigheid en juistheid van een adres dan verstekken wij alleen gegevens aan advocaten, politie & justitie en andere officiële opsporingsdiensten. Dit betekend dus dat iedereen wel de gegevens online kan zien inclusief waneer en hoe er gecontroleerd is. Dit kan eenvoudig door middel van de link te volgen die de verkoper/aanbieder op een website heeft, marktplaats laat zien of via mail heeft gestuurd. Deze gegevens kan een bezoeker natuurlijk ook altijd opslaan of printen. Alleen wanneer er verdere achterliggende documenten, tracks etc. gewenst zijn geven wij die “extra” gegevens dus alleen aan de genoemde officiële instanties. Daarbij informeren wij (indien mogelijk) onze klant over deze aanvraag, dit zou een minnelijke oplossing kunnen betekenen."
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.