7/12 Nederland Innovatief

Aanbevolen berichten

Doordat de trailer in zijn geheel tot op de grond kan zakken, kan de scootmobiel of rolstoel gemakkelijk op de trailer gereden worden. De scooter, scootmobiel of rolstoel wordt op de trailer vastgezet door middel van spanbanden. Vervolgens wordt de trailer met een snoerloze handzame compressor (12V voeding) opgepompt op rijhoogte.

Door de luchtvering, is het rijden erg comfortabel.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Hierboven de beschrijving van de trailer die door Nico Pluijmers geleverd wordt.. tevens te gebruiken voor boten.

Ook de Firma Freewiel werkt met H/L systemen..

 

Dit zijn 2 voorbeelden in Nederland.. meerdere fabrikanten all over the world.. óók in US Christine..

Maar het klopt wel dat deze fabrikanten kleine serie's maken.

 

Al lopend over HI zag ik deze downloader ook..

en dacht Innovatie ?? .... ( sorry Acemech )

 

We knutselen wat af in de "hulpmiddelen" branche ::)

Alleen al bij onze bedrijven liggen planken vol met éénmalig gemaakt ( tekeningen ) en/of prototypes...

Maar ja.. er zitten maar 24 uur in 1 dag.. :-\

 

Cor

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie

Cor wil het vuurtje een beetje op stoken begrijp ik.

Kom nu niet met onzin dat er wat af geknutselt wordt.

Hoe complex zijn jouw voorbeelden, worden zeker niet verkocht om ze onbetaal zijn.Jij bedoeld zeker de kanteltrailer van van Vossen

Kantelen is volgens mij iets anders dan heffen. Lekker met z'on scootding op een hellendvlak als je schlecht kunt lopen.

Laat maar eens zien waar jouw oordeel op gebaseerd is.

Als je het over knutselen heb moet je met argumenten komen.

Gefundeerde kritiek graag geen gezwets in de ruimte.

Zoals je reageert begrijp ik dat geen verstand van zaken heb.

Cor heeft al gedegen onderzoek gedaan in de VS begrijp ik.

Wie maakt Cor wat wijs.

Link naar reactie

 

 

Cor wil het vuurtje een beetje op stoken begrijp ik.

Kom nu niet met onzin dat er wat af geknutselt wordt.

Hoe complex zijn jouw voorbeelden, worden zeker niet verkocht om ze onbetaal zijn.Laat maar eens zien waar jouw oordeel op gebaseerd is.

Als je het over knutselen heb moet je met argumenten komen.

Gefundeerde kritiek graag geen gezwets in de ruimte.

Zoals je reageert begrijp ik dat geen verstand van zaken heb.

 

Beste acemech,

 

Even voor de goede orde.

Cor heeft in bedrijf waar ze hulpmiddelen voor gehadicapten aan passen, dit zijn meestal klantspeciefieke oplossingen. Ergo Cor knutslet nogal wat af, ook aan soortgelijke producten t.b.v. invalidewagens.

 

Het geeft ook meteen aan waar jouw (acemech) pijnpunt zit, als er een concurrent aankomt schiet je in de aanval. Ook de opmerking naar Christine vind ik ongepast, als er iemand zich bewust is van risico's en deze ook durft te nemen is het Christine.

 

Ergo, ik zie/hoor weer de bekende dingen die ik van alle (collega) uitvinders hoor, het wil niet/het gaat/ ze kopen niet enz, onderhand zitten ze thuis bij de keuken tafel te kniezen en moet moeders de vrouw het ontgelden.

 

Neem je verantwoordelijkheid en ga zelf de boer op, de pers komt niet naar jouw toe ? Ok, ga dan naar hun toe, zorg voor enkele promotionele stunts, maakt het spannend zodat ze over je gaan schrijven, of beter nog, schirjf zelf een sterke tekst of laat iemand dit doen.

Kijk qua markt verder dan je neus lang is.

Er zijn genoeg beroepsgroepen die zich een breuk sjouwen aan gereedschap en attributen die ze op een tandemasser meenemen.

Ik denk even aan straten makers met hun trilapparaten, aan hoverniers met hun tweeweilige trekkertjes, aan mensen die lopen te klooien met euro pallets, mensen met palletwagens, noem maar op.

Maak iets wat echt multiurpose is, bv met een huif zdat deze ook geschikt is voor het verhuizen van zware spullen.

 

Ik raad je aan te kijken waar je het product kan vereenvoudigen, het zal namelijk niet heel lang meer duren voordat de grote aanhangwagen namen naar nieuwe markten gaan zoeken. De prijzen van aanhangwagens zijn zodanig gedaalt dat er geen stuiver meer aan te verdienen valt.

Zorg dat je productie in bv Tjechie, Polen, Hongarije of misschien zelfs Roemenie regelt, zet het nu al voor een strakke prijs in de markt zodat je de anderen al ontmoedigt erin te stappen.

Verder vraag ik me af in hoeverre jouw product beschermt hebt ?

Heb je een patent, is de naam downloader als merknaam beschermt enzovooorts.

Link naar reactie

Lijkt me prima idee.

Doe je mee?

Wel voor eigen rekening en risico graag.

 

Wat is dat nou weer voor een rare reactie. Blijkbaar heb je erg weinig fantasie.

 

Zo'n motorhome (een "camper") kost $100.000. Een Harley kost $15.000? Ik ga er van uit dat jouw aanhanger minder dan $ 10.000 kost. De kosten van de gratis aanhanger worden gedragen door de leverancier van de Motorhome, die door deze "gimmick" extra aandacht krijgt. En zelfs als ze er geen eentje afzetten, heb je toch je gratis advertenties.

 

Maar het hoeft van mij niet hoor, het was maar een idee.

 

Link naar reactie

Jullie zijn wel snel op de teentje getrapt zeg.

 

Cristine, ik maakte geen grapje ik vindt werkelijk een prima idee ,alleen iedereen weet voor een ander hoe het moet, maar vergeten dan dat exporteren naar de VS iets anders is dan even doen.Dat kost geld en dat moet eerst verdient worden.Zodoende zei ik, doe je mee ik heb daar geen geld voor.

 

Nog even aan cor , wij ontwikkelen z'on 25 jaar speciaal machines die allemaal werken. Als ze bij Nico kasten vol niet opgegane vliegers hebben liggen doen ze iets niet goed. Dan wordt het denk ik tijd om de knutselaars te vervangen door vaklui. Als techneut kan je toch redelijk voorspellen of iets gaat werken of niet.

 

Technico, jij komt tenminste met verstandige opmerkingen. Ik kan best tegen kritiek alleen concurenten zijn er op dit moment niet.

Daar ging het niet om, ongegronde kritiek van cor daar hou ik niet van.

Jij heb door hoe het werkt, wat jij schrijf hebben wij ook al aan gedacht.

Dat had ik toch al geschreven in een eerdere reactie.

Het hefsysteem is eenvoudig van constructie en kan ook toegepast worden voor zwaardere toepassingen.

Maar bedenk wel dat het niet zo eenvoudig is als het lijkt.

Boven de 750kg kom de RDW en TUV om de hoek.

Onafhankelijk geveerde assen waar wij mee bezig zijn is geen standaart produkt.

Deze moeten nieuw ontwikkeld worden

 

Het systeem is beschermt doormiddel van patent.

 

 

Link naar reactie

Cristine, ik maakte geen grapje ik vindt werkelijk een prima idee ,alleen iedereen weet voor een ander hoe het moet, maar vergeten dan dat exporteren naar de VS iets anders is dan even doen.Dat kost geld en dat moet eerst verdient worden.Zodoende zei ik, doe je mee ik heb daar geen geld voor.

 

Ik exporteer naar de VS, dat doen we al jaren, dus ik weet waar ik over praat.

Als je een product ontwikkeld dan moet je niet eerst het geld verdienen. Dat kan niet, want je hebt nog geen product. Ergo, je moet een partij zoeken die wil investeren in je product. Die partijen vind je eenvoudiger in de VS dan hier, om het voorzichtig te zeggen. Kosten van naar de VS brengen vallen in het niet bij ontwikkel- en productiekosten. Maak een animatie, een film, foto's, etc. van je aanhanger. Interesseer een partij om ze te kopen en/of verkopen, en met een letter of intent vind je zo een investeerder. Het kost wel een paar vliegtickets, ja.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 64 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.