• 0

2 bedrijven op 1 naam i.c.m fulltime baan.

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Sorry voor de late reactie.

 

Bedankt voor je reactie doingbusiness.nl.

 

Ik heb ook ernaar gekeken om een handelsnaam toe te voegen. Maar ik zal volledige aandacht moeten schenken aan de nieuwe bedrijf. Daarom wil ik perse weten of het geen slecht idee is of juist wel.

 

Maar weet iemand de gevolgen van 2 bedrijven op een naam i.c.m de fulltime baan?

 

 

 

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Link naar reactie
  • 0

Als je een handelsnaam toevoegt blijf je een onderneming drijven. Maar volgens mij in jou geval dan met 2 totaal verschillende activiteiten en dus is gevolg dat je heel hard moet werken. Ego in dit geval maakt qua belasting of iets niets uit of je een of twee handelsnamen hebt

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie,

 

Ik zal ff kijken om die toch twee bedrijven van te maken. Anders wordt het een gekkenhuis.

Omdat ik toch geen verbinding meer zal hebben met de eerste onderneming. Vind ik dit verstandiger.

Dus gewoon iedereen zijn eigen bedrijf en voor de tweede bedrijf hebben wij een contract opgesteld voor de winstverdeling. Omdat hij de contacten/partners heeft geregeld.

 

 

 

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.