Mijn vriend en ik willen een kinderdagverblijf opzetten, wij zijn nu bezig met het maken van ons ondernemingsplan. We hebben genoeg aantekeningen en genoeg ideeen.
Alleen hoe kunnen we een ondernemingsplan zo pakkend en boeiend maken, dat de bank ons helpt?!
Nog een probleem wij hebben bijna geen spaargeld, is er dan een kans dat we bij de bank een lening krijgen|?
Of kunnen we beter nog een paar jaartje gaan sparen ????
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cherish85
cherish85
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik willen een kinderdagverblijf opzetten, wij zijn nu bezig met het maken van ons ondernemingsplan. We hebben genoeg aantekeningen en genoeg ideeen.
Alleen hoe kunnen we een ondernemingsplan zo pakkend en boeiend maken, dat de bank ons helpt?!
Nog een probleem wij hebben bijna geen spaargeld, is er dan een kans dat we bij de bank een lening krijgen|?
Of kunnen we beter nog een paar jaartje gaan sparen ????
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10594-ondernemingsplan-kinderdagverblijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag