ik doe nog steeds research want ik zou graag binnen nhet half jaar een onderneming starten... Ik heb de volgende vragen voor jullie...
Ik ben full time student maar zou ook graag handel willen voeren van thuis uit, na afspraak zouden de mensen mijn producten kunnen komen afhalen of ze kunnen verzonden worden. ik zou brommers en tuning materiaal gaan verkopen...
Mag ik handel voeren zomaar zonder winkel? Het is geen probleem om mijn stock te plaatsen in mijn garage aangezien ik het niet zo groot zie, ik zou enkel met advertenties en een website werken...
Ben ik als handelaar verplicht full time zaakvoerder te zijn of kan ik terwijl ook studeren of werken?
verlies ik mijn statuut als student eens ik eigenaar van een ebvba ben?
bij welke overheidsinstelling kan ik met deze vragen terecht? (ik ben vlaming)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
enduro
enduro
Hallo beste forumleden,
ik doe nog steeds research want ik zou graag binnen nhet half jaar een onderneming starten... Ik heb de volgende vragen voor jullie...
Ik ben full time student maar zou ook graag handel willen voeren van thuis uit, na afspraak zouden de mensen mijn producten kunnen komen afhalen of ze kunnen verzonden worden. ik zou brommers en tuning materiaal gaan verkopen...
Mag ik handel voeren zomaar zonder winkel? Het is geen probleem om mijn stock te plaatsen in mijn garage aangezien ik het niet zo groot zie, ik zou enkel met advertenties en een website werken...
Ben ik als handelaar verplicht full time zaakvoerder te zijn of kan ik terwijl ook studeren of werken?
verlies ik mijn statuut als student eens ik eigenaar van een ebvba ben?
bij welke overheidsinstelling kan ik met deze vragen terecht? (ik ben vlaming)
alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10804-handel-voeren-van-huis-uit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag