Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Makelaar / Tussenpersoon

Geplaatst:

molenaar80

Ik ben bezig met het orienteren voor de start van een makelaarskantoor dat tevens financiele diensten als hypotheken, verzekeringen en pensioenen aanbiedt.

Maar nu zou ik graag een softwarepakket hebben dat eenvoudig woningen op internet plaatst met locatie, advertenties door kan geven aan de krant, etc., daarnaast een programma dat up to date verzekeringen kan vergelijken en een offerte kan aanvragen. Dit alles gekoppeld aan een nog te ontwikkelen website.

Ik vraag me tevens af welke kosten ik me hierbij moet voorstellen voor de opstart van zo'n pakket. Is het verstandig een bestaand pakket te nemen of een nieuwe te ontwikkelen.

Heeft er iemand ervaringen met bestaande pakketten en welke adviseren jullie dan?

Ik zou graag wat wijzer worden omtrent deze materie. Bedankt voor de reacties!

Featured Replies

Geplaatst:

Edward

Welkom Molenaar80. Dit forum heeft een handige zoekfunctie. Wanneer je die gebruikt dan zul je ontdekken dat dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest. Succes met zoeken.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

molenaar80

• Auteur

Maar ook voor een kantoor dat zowel makelaardij en tussenpersoon is? Zou graag wat horen van ondernemers die bijvoorbeeld zelf zo'n onderneming hebben.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Ik zou het je aanraden om een CMS pakket aan te nemen. Een CMS is een onderhoudssysteem voor jouw website. Met zo'n systeem is het niet meer nodig om iemand anders te vragen jouw website te wijzigen, maar je kan zelf jouw website beheren.

Hierbij een enkele voorbeelden: http://www.wanna2chat.com/xxx/index.htm

MVG, Onur

Geplaatst:

-Vincent-

Een combi pakket voor makelaar en tussenpersoon zal wel niet bestaan.

Dat is toch een beetje een koffiezet-schoenpoets machine.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.