Prefab Geplaatst: 30 januari 2007 Prefab 17 1 Geplaatst: 30 januari 2007 Ik ben afgelopen jaar voor mezelf begonnen. Zelf heb ik hier een simpele boekhouding voor bijgehouden. (balans en resultaten rekening) Nu krijg ik van de belasting een bericht dat ik ( en net als iedereen) dat de opgave IB moet doen. Ik heb dit eens bekeken maar met al die kreten als activa en passiva en liquide middelen heb ik zoiets dat ik denk dat ik het maar laat doen. Nu heb ik hier en daar geinformeerd wat het moet kosten als iemand dit voor mij invult. Ik krijg bedragen voor mijn neus geschoteld waar ik vraagtekens bij heb. Bedragen voor het invullen lopen uiteen van 250 euro tot 2500 euro. (is wel een heel groot verschil) Wat is normaal en wat voor gegevens hebben ze nodig? Ik hoop dat jullie hier een eenduidig antwoord op hebben. gr, Gerrit Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 30 januari 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 30 januari 2007 250 is een prima prijs, 2500 is absurd hoog. Wat ze nodig zullen hebben is een overzicht van alle inkomsten en uitgaven met de van toepassing zijnde BTW, en je balans en resultatenrekening. IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Josina Geplaatst: 30 januari 2007 Josina 195 3 Geplaatst: 30 januari 2007 Als je zelf je boekhouding hebt bijgehouden, is 250 wel héél erg hoog. 50 zou écht genoeg moeten zijn. Link naar reactie
0 Prefab Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Prefab 17 1 Geplaatst: 31 januari 2007 Iemand hier op het forum die dit voor mij zou kunnen verzorgen? Link naar reactie
0 pvisser Geplaatst: 31 januari 2007 pvisser 263 1 Geplaatst: 31 januari 2007 Hallo, mail mij maar even voor je aangifte! Patricia Visser info@administratiekantoorpvisser.nl Link naar reactie
Prefab
Prefab
Ik ben afgelopen jaar voor mezelf begonnen. Zelf heb ik hier een simpele boekhouding voor bijgehouden. (balans en resultaten rekening)
Nu krijg ik van de belasting een bericht dat ik ( en net als iedereen) dat de opgave IB moet doen.
Ik heb dit eens bekeken maar met al die kreten als activa en passiva en liquide middelen heb ik zoiets dat ik denk dat ik het maar laat doen.
Nu heb ik hier en daar geinformeerd wat het moet kosten als iemand dit voor mij invult.
Ik krijg bedragen voor mijn neus geschoteld waar ik vraagtekens bij heb.
Bedragen voor het invullen lopen uiteen van 250 euro tot 2500 euro.
(is wel een heel groot verschil)
Wat is normaal en wat voor gegevens hebben ze nodig?
Ik hoop dat jullie hier een eenduidig antwoord op hebben.
gr,
Gerrit
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag