Prefab

Junior
  • Aantal berichten

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Prefab's trofeeën

  1. Dank je --Eindelijk antwoord op mijn vraag. Leuk dat iemand een link zet naar het forum van "puntje, puntje" (zal de naam maar niet meer gebruiken) Hier staat veel meer ellende van alle gebruikers. http://forum.vodafone360.com/nl/postst1076_Vodafone-360--Rapidly-becoming-a-big-dissapointment.aspx http://forum.vodafone360.com/nl/postst1002_Vodafone-we-want-answers-and-we-want-them-now.aspx http://forum.vodafone360.com/nl/postst1065_2500-people-on-here-seeking-help.aspx Dit is een forum waar alle Europeanen zitten. Er is ook nog ergens een forum in Amerika waarvan ik de link zo snel niet kan vinden waar dezelfde problemen heersen. Dus een aantal van 10.000 klanten die problemen hebben is wel reeel......
  2. Ik de bedrijfs naamook wel verwijderen maar geen geen mogelijkheid om de post te veranderen.
  3. Gaat mij er niet om om ze onder druk te zetten. Ik wil weten hoe sterk ik juridisch sta
  4. Hallo, Ik ben in een verhitte discussie met Vodafone. Hier even een voor geschiedenis.. Ik heb in november mijn contract verlengd voor 24 maanden. Met deze verlenging heb ik een nieuwe telefoon gekregen. Ik had al een telefoon uit gezocht maar na 2 uur heeft de verkoper mij omgepraat dat dit DE TELFOON was die ik moest nemen.(Vodafone 360) Mijn telefoon MOEST beschikken over email en daar was deze telefoon zeer geschikt over.(kon mijn oude telefoon ook) De email functie heeft het maar 3 dagen gedaan en is er toen mee gestopt. Er blijken wat probleempjes te zijn met hun 360.com systeem. Dit systeem verwerkt alle emails. De synchronisatie verloopt niet goed. Ik ben dagelijks onderweg dus toegang tot mijn mail is belangrijk voor me. Inmiddels kan ik nu al 2 maand geen email ontvangen en versturen.Een aantal klanten van me zijn al enigsinds geirriteerd omdat ik niet snel genoeg reageer(ivm met service contract) Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing. Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen. Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd. Ik heb een brief naar Vodafone gestuurd dan ik binnen een week een oplossing wil. Als dat niet gebeurt dan wil ik per direct mijn contract ontbinden. Dit moet kunnen volgens mij op basis van artikel 4.4van hun algemene voorwaarden. Lees hieronder. Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekort schiet en in verzuim verkeert Nu komt het........ Ze geven aan dat het systeem wat problemen heeft en er druk aan wordt gewerkt om het goed te krijgen. HET VOORTIJDIG BE-EINDIGEN VAN HET CONTRACT IS NIET MOGLIJK Zij zeggen dat dit dus niet kan. ??? Volgens mij komen ze hun beloofde dienst niet na en verzuimen het nu al 2 maanden lang op te lossen. Is hier een juridisch iemand die mij hier antwoordt op kan geven. Want dit gaat mij klanten kosten. :'( >:(
  5. Of anders toch maar een kilometerregistratie bijhouden
  6. Dus....... Als ik het goed begrijp is het mogelijk als het maar aantoonbaar is.
  7. Een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden. Ik heb een eenmanszaak en gebruik prive auto ook zakelijk. Hiervoor breng ik 19 ct/km in rekeing. Het komt steeds vaker voor als ik de auto nodig heb dat mijn vrouw deze ook nodig heeft.Ook wil ik de auto minder zwaar belasten omdat er vaak een zware aanhanger achter zit. Ik ben nu van plan een 2e auto aan te schaffen en deze alleen 100% zakelijk te gaan gebruiken. Prive rijd ik een BMW 320D uit 2002. 2e auto zal een terrein wagen worden met een V8 motor uit 1996. (voor zakelijke ritten veel trekkracht/aanhanger nodig) Het lijkt me duidelijk dat ik prive deze auto niet eens zal willen gebruiken ivm met de grote benzine consumptie. (1 op6) Is het mogelijk om met de belastingdienst een overeenkomst op te maken dat deze auto alleen zakelijk en niet prive gebruikt wordt zodat een kilometer registratie niet nodig is.? Heb van een andere ondernemer gehoord dat dit mogelijk zou moeten zijn.(zijn boekhouder zou dit geregeld hebben).
  8. Bij de meeste (lees alle) hosting providers worden meerdere sites op 1 server gehost. Dit natuurlijk om de kosten te drukken. Dit is voor de server ook geen enkel probleem. Een dedicated server waar alleen jouw site/applicatie draait is natuurlijk ook mogelijk. De kosten zijn natuurlijk behoorlijk hoger. Dit wordt eigenlijk alleen maar gedaan bij zeer druk bezochte sites en sites waar zware applicaties draaien. Wisselen van hosting provider kan problemen op leveren, Je moet er goed opletten wat de nieuwe provider allemaal ondersteund
  9. Ik heb een technisch tekenbureau. Doe hoofdzakelijk werk voor de prefab-beton industrie.
  10. Iemand hier op het forum die dit voor mij zou kunnen verzorgen?
  11. Dus--- Als ik kan bewijzen 60 uur per week te hebben gewerkt(=1560 uur) dan wordt dit door de BD geaccepteerd. Ze kunnen dit toch ook wel zien aan de cijfers die ze binnen krijgen. Ik heb in een half jaar tijd een winst van 32000 euro. Is dat niet voldoende bewijs dat het criteruim gehaald is.?
  12. Vorig jaar juli ben in zelfstandig ondernemer geworden. Bij het aan melden bij de belastingdienst heb ik ook aangegeven dat ik het urencriterium van 1225 uren wel haal. Die 1225 uren is gebaseerd op een heel jaar. Ik ben in juli gestart en zou dan eigenlijk maar 40uur x 26 weken=1040 uren halen. (in de praktijk meer natuurlijk.) Heb ik nu wel recht op de zelfstandigen-aftrek.? Of worden deze uren naar rato over het jaar berekend?
  13. Ik ben afgelopen jaar voor mezelf begonnen. Zelf heb ik hier een simpele boekhouding voor bijgehouden. (balans en resultaten rekening) Nu krijg ik van de belasting een bericht dat ik ( en net als iedereen) dat de opgave IB moet doen. Ik heb dit eens bekeken maar met al die kreten als activa en passiva en liquide middelen heb ik zoiets dat ik denk dat ik het maar laat doen. Nu heb ik hier en daar geinformeerd wat het moet kosten als iemand dit voor mij invult. Ik krijg bedragen voor mijn neus geschoteld waar ik vraagtekens bij heb. Bedragen voor het invullen lopen uiteen van 250 euro tot 2500 euro. (is wel een heel groot verschil) Wat is normaal en wat voor gegevens hebben ze nodig? Ik hoop dat jullie hier een eenduidig antwoord op hebben. gr, Gerrit
  14. Zoals de vooruitzichten nu zal er in de eerste 5 maand een winst zijn van 19500 euro. Mocht dat zich zo doorzetten dan kom ik dus op jaarbasis over de 40.000 euro. Moet dus geen probleem zijn. Zodra nu dus geld verdient wordt wil ik dus investeren. Aangezien ik al mijn werzaamheden vanuit huis doe wil ik graag de garage verbouwen en hier kantoor ruimte van maken. Zijn dit soort kosten ook af te trekken ?
  15. Investeren zullen we altijd wel eens moeten doen. Maar het moet financieel wel kunnen. Daarom werk ik nu nog op mijn prive PC . IS het mogelijk dat ik deze inbreng in de onderneming.? Zou ik deze PC en toebehoren kunnen verkopen aan mij zelf.? Of mag dit niet van de fiscus ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.