Mijn webbureau stelt voor om mijn site (webwinkel) te laten hosten op hun eigen server (samen met de sites van hun andere klanten).
Is dit verstandig?
of kan ik beter een eigen (dedicated) server nemen bij een apart hostingbedrijf zodat ik niet afhankelijk blijf van het webbureau (mocht ik ooit willen veranderen) ?
Ik heb namelijk op andere topics hier gelezen dat er soms technische problemen kunnen ontstaan als je van server/hosting verandert.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
carloo
carloo
dag allemaal,
Mijn webbureau stelt voor om mijn site (webwinkel) te laten hosten op hun eigen server (samen met de sites van hun andere klanten).
Is dit verstandig?
of kan ik beter een eigen (dedicated) server nemen bij een apart hostingbedrijf zodat ik niet afhankelijk blijf van het webbureau (mocht ik ooit willen veranderen) ?
Ik heb namelijk op andere topics hier gelezen dat er soms technische problemen kunnen ontstaan als je van server/hosting verandert.
Wat denken jullie hierover?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13171-eigen-server-of-van-webbureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag