Heb na enig zoeken niets gevonden over mijn vraag, hopelijk kan iemand mij helpen.
Stel:
Ik wil een internetwinkel beginnen onder de naam Fietsenshop.com (dit is slechts een voorbeeld, de betreffende site heeft niets met dit voorbeeld te maken). Iemand anders gebruikt de naam Janssen Fietsenshop en runt onder die naam een internetwinkel met de URL www.janssen.nl/fietsen. De naam Fietsenshop is niet geregistreerd bij het Benelux-Bureau en komt niet voor in het handelsregister.
Kan ik de naam en het domein Fietsenshop.com in dat geval gewoon gebruiken, of krijg ik hier mogelijk problemen mee?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marco72
Marco72
Hallo,
Heb na enig zoeken niets gevonden over mijn vraag, hopelijk kan iemand mij helpen.
Stel:
Ik wil een internetwinkel beginnen onder de naam Fietsenshop.com (dit is slechts een voorbeeld, de betreffende site heeft niets met dit voorbeeld te maken). Iemand anders gebruikt de naam Janssen Fietsenshop en runt onder die naam een internetwinkel met de URL www.janssen.nl/fietsen. De naam Fietsenshop is niet geregistreerd bij het Benelux-Bureau en komt niet voor in het handelsregister.
Kan ik de naam en het domein Fietsenshop.com in dat geval gewoon gebruiken, of krijg ik hier mogelijk problemen mee?
Met vriendelijke groet,
Marco
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11296-lijkt-deze-naam-teveel-op-een-andere/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag