• 0

Innovatiezwembad

Geachte lezer,

 

Op een Engelse/Amerikaanse site kunnen mensen al hun creatieve ideeën kwijt. Wat ze missen in de samenleving.

 

Nu heb ik dat in het Nederlands proberen te vinden, maar tot op heden is mij dat niet gelukt.

Wat denken jullie van "innovatie zwembad"? Hier kunnen mensen berichten achterlaten over frustaties en gemissen in de samenleving.

 

Tevens kunnen zij hier vindingrijke oplossingen kwijt. Anderen kunnen hier weer op reageren, door hun beoordeling hierop te geven.

 

Ik hoor het wel. ;D

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb nog wel een goed idee over waar ik toch niets mee ga doen, maar soms wel behoefte aan heb, nl:

Een hotel voor oververmoeide moeders met hun kleine kinderen. Die kunnen nu nergens heen, behalve naar hun moeder als ze geluk hebben. Ik heb het dus over een hotel/hersteloord met daarbij 24-uurs kinderopvang, dag en nacht dus.

Een overnachting zal wel flink wat kosten, maar ik heb in mijn omgeving al heel wat wanhoop gezien, vooral bij gezinnen die een huilbabietje hebben. Misschien willen de ziektekostenverzekeringen wel meebetalen aan de overnachtingen op medische indicatie, of evt werkgevers van de vader, die natuurlijk ook geen moer uit kan voeren omdat hij veel te moe is, en dat kost natuurlijk ook veel geld.

 

Als iemand dit gaat doen zou ik graag als bedankje voor dit geweldige idee een paar nachtjes komen logeren ;D ;D ;D

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.