perry Geplaatst: 2 maart 2007 perry 2k 34 Geplaatst: 2 maart 2007 Ik heb mijn marketingplan uitgewerkt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hier de link: Mijn marketing plan Perry Link naar reactie
0 malamut Geplaatst: 2 maart 2007 malamut 528 3 Geplaatst: 2 maart 2007 Wow, worlddomination maar waarom is Liechtenstein niet in je plan opgenomen ? Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 2 maart 2007 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 2 maart 2007 Dan loopt zijn stiekeme actie gevaar: http://frontpage.fok.nl/nieuws/74036 ;) Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 2 maart 2007 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 2 maart 2007 Ik heb mijn marketingplan uitgewerkt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hier de link: Mijn marketing plan Perry Heel goed! De marktontwikkeling is excellent, het product blijft wat onderbelicht, en je team is super! Waar kunnen investeerders zich melden? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Gast Verwijderd account Geplaatst: 4 maart 2007 Gast Verwijderd account Geplaatst: 4 maart 2007 Damn, en allemaal uit het blote hoofd! Ik heb al moeite met onze eigen 12 provincies! ;) Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 4 maart 2007 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 4 maart 2007 Wow, worlddomination maar waarom is Liechtenstein niet in je plan opgenomen ? liechtenstein zit er ook in, helemaal aan het eind. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 malamut Geplaatst: 4 maart 2007 malamut 528 3 Geplaatst: 4 maart 2007 Wow, worlddomination maar waarom is Liechtenstein niet in je plan opgenomen ? liechtenstein zit er ook in, helemaal aan het eind. sssjjjiiiitttt....jij hebt 'm helemaal uitgekeken? Ik geloof je op je woord...maar ik ga het echt niet controleren hoor...ben gekke Henkie niet :P Link naar reactie
perry
perry
Ik heb mijn marketingplan uitgewerkt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Hier de link: Mijn marketing plan
Perry
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag