Ik ben in loondienst bij een reclamebureau. Nu benaderen mij steeds meer mensen voor reclamediensten. Ik wil met mijn baas afspraken maken over een bonus en/of winstdeling voor klanten die ik daadwerkelijk binnenhaal en die een contract tekenen bij mij. Tevens worden deze klanten door mij begeleid.
Wat is een redelijke fee om iemand binnen te halen? Bereken ik dit per factuurbedrag? Bijvoorbeeld x% of zo? En wordt dit per factuur gelijk berekend of periodiek?
Graag feedback.
[titel aangepast - mod]
Shoot for the moon and even if you miss, you'll end somewhere between the stars!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Djuna
Djuna
Ik ben in loondienst bij een reclamebureau. Nu benaderen mij steeds meer mensen voor reclamediensten. Ik wil met mijn baas afspraken maken over een bonus en/of winstdeling voor klanten die ik daadwerkelijk binnenhaal en die een contract tekenen bij mij. Tevens worden deze klanten door mij begeleid.
Wat is een redelijke fee om iemand binnen te halen? Bereken ik dit per factuurbedrag? Bijvoorbeeld x% of zo? En wordt dit per factuur gelijk berekend of periodiek?
Graag feedback.
[titel aangepast - mod]
Shoot for the moon and even if you miss, you'll end somewhere between the stars!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11883-bonus-voor-nieuwe-prospect/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag