• 0

als goochelaar bedrijven binnenkomen

Waarom zou een bedrijf een goochelaar in huren.

Waarschijnlijk voor de ontspanning, vermaak, maar ik probeer ook mensen te prikkelen. Hoe werkt een truc, waardoor word je misleid. Wordt je op je werk ook misleid.Geef je het op, of probeer je er achter te komen. Ik heb een truc bijvoorbeeld met een touw, de toeschouwer doet het zelfde als ik, maar ik heb een knoop en hij/zij niet. Zou je dit inverband kunnen brengen op de werkvloer.

 

[titel aangepast - mod]

www.korvera.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zou een bedrijf een goochelaar in huren.

Waarschijnlijk voor de ontspanning, vermaak, maar ik probeer ook mensen te prikkelen. Hoe werkt een truc, waardoor word je misleid. Wordt je op je werk ook misleid.Geef je het op, of probeer je er achter te komen. Ik heb een truc bijvoorbeeld met een touw, de toeschouwer doet het zelfde als ik, maar ik heb een knoop en hij/zij niet. Zou je dit inverband kunnen brengen op de werkvloer.

 

[titel aangepast - mod]

 

Hoi begrijp ik uit je verhaal dat je de goochel kunst wilt vertalen naar de werkvloer. Zoals voetbal met spelers aanvallers en spitsen op de werkvloer?

of de Formule 1 met zijn boutjes en moertjes.

 

Als dat zo is moet je heel creatief zijn met je verhaal want goochelen is misleiden.

Zelfs de postduif was duurder

Link naar reactie
  • 0

Misschien kan je verschijnselen binnen een bedrijf?

 

Maar serieus, als management training of voor teambuilding kan goochelen een leuk idee zijn. Ik heb zelf een keer leren jongleren tijdens een cursus, we kregen er zelfs de ballen bij (http://www.moreballs.com/). Dat was goed voor de teamgeest en ik laat nog steeds regelmatig een balletje los.

 

Het zou ook een idee kunnen zijn om contact te zoeken met aanbieders van trainingen en cursussen voor het bedrijfsleven, zodat zij jou als onderdeel opnemen in hun programma.

 

In ieder geval zal het helpen om een mooie folder en een goede website te hebben waarin je de link legt tussen goochelen en het bedrijfsleven. Misleiding vind ik dan negatief van klank, ik zou eerder denken aan het streven naar perfectie of zoiets.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.