Jump to content

Gratis post

Senior
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7

Personal info

  • You are:
    ondernemer in spe
  • Gender
    Male
  • Address
    Wachthoevestraat 10, Hekelingen, 3209BK, Netherlands
  • First name
    Stanley Schot
  • Last name
    Schot
  • Company or organization name
    Gratis-Post
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Phone number
    0643221085
  • Branch
    Personeel & opleidingen

Recent activities

  1. De infodrager Belangrijke details van de infodrager. 1 De infodrager betaal je pas als hij wordt gepost door de consument. 2 De infodrager vertelt via een code wanneer en waar naar toe hij wordt verzonden (postcode nivo). Je bouwt dus ook een doelgroep analyse op van de onvangers die deze envelop krijgen toegezonden. 3 De infodrager kunnen wij verkopen aan de adverteerder in een fair use formule. De instap wordt dus veel lager. De infodrager is dus voor het echte succes van goot belang. IAmbition ik hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben.
  2. Goedemorgen, Sorry, Ard voor de late reactie maar het is hier nog al turbulent achter de schermen. Ik wil jullie allemaal op de hoogte brengen van de ontwikkelingen die ik met Gratis-Post heb door gemaakt. De Ups en de Downs. En wat ik van deze afgelopen periode heb geleerd. Een kijkje achter de schermen van Gratis-Post Het concept wat houdt het nu eigenlijk in. Voor de consumenten is het de manier om gratis post tot 20 gram te kunnen versturen. Voor de adverteerder is het de manier van een nieuwe manier van adverteren. Het is een compleet advertentie pakket wat wi
  3. Beste Ard bedankt voor de leuke motiverende intro en uitnodiging. Gratis-Post bestaat nu bijna 1 jaar en de inzet en motivatie is nog steeds het zelfde als in het begin. Al hebben we veel hobbels moeten nemen om het concept te krijgen zoals het nu uit eindelijk geworden is. Ik kan je vertellen dat het waar is dat je met vallen en opstaan veel leert. Iets nieuws opstarten is leuk en uitdagend maar wel verschrikkelijk moeilijk. Na de lancering op 23 april kregen we een heel media circus op ons dak zelf van over de grens. Ik zal dat zeker nooit vergeten. We wonnen een inovatie a
  4. Een andere vraag heeft er iemand ervaring met een live helpdesk (chat of cam of beide? Hebben jullie suggesties wat ik hier voor het beste kan gebruiken. Of juist niet deze module toepassen.
  5. In de startfase bieden we een setje aan van pakketzegels. De pakketjes moet je dan nog zelf afleveren op het postkantoor. In de tweede fase bieden wij de mogelijkheid om volledig digitaal de zending te regelen. Ook nu moet je nog naar het postkantoor. In de derde fase bieden wij een compleet pakket aan en zal het pakketje thuis worden opgehaald. Voor partijen DM en brieven gaat alles al vol automatisch. Na betaling krijg je een digitale pallet bon die je op de mailing plakt en deze komen we dan vervolgens op locatie ophalen. Nu zit alles spreekwoordelijk onder 1 knop.
  6. ;) We starten ook met pakket zegels want die 6,20 kan zeker lager!! reclame slaan we in deze fase nog even over maar in de toekomst kunnen we zeker reclame dozen gaan aanbieden. Wij gaan ons in het begin richten op webwinkels. Via een online systeem dat bestelling direct in ons systeem schiet wordt het voor de shopeigenaar makkelijk gemaakt. De shop eigenaar geeft aan dat de goederen op voorraad en klaar voor verzending zijn en wij zorgen dan voor het vervolg traject.
  7. Beste higher level leden jullie hebben mij enorm geholpen met het concept Gratis-Post voor consumenten. Binnenkort start ik met soort gelijke variant voor het bedrijfsleven. Om een beter inzicht te krijgen op deze markt wil ik een poll plaatsen. De postmarkt is een zeer ingewikkelde markt. Er zijn ook diverse netwerken waar je terecht kan om je mailing te versturen. De prijzen verschillen dan ook enorm. Deze prijs wordt bepaald door een bepaalde kwaliteits norm. Voor sommige poststukken is het belangrijk dat hij op de juiste datum aankomt denk hierbij aan facturen en belangrijke docu
  8. Eerst mijn excuses voor het niet meer bij houden van mijn topic. De dagen waren in mijn gevoel te kort. En voor je het weet ben je weer een maand verder. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben gestart met Gratis-Post voor consumenten. Wat een jaar en wat een hobbels hebben we moeten nemen. Maar we zijn er nog. Ondernemen is niet zo makkelijk als het lijkt petje af voor alle eigen ondernemers. Maar het blijkt wel dat als je geloof hebt in je plan of bedrijf en de juiste mensen om je heen weet te verzamelen dan stapje voor stapje kom je dicht bij het doel wat je voor je zelf h
  9. hallo higherlevel adviseurs ;) het is weer een tijdje geleden maar weer een kleine up date van gratis-post. Net van vankantie terug dat was wel even nodig als ik het zelf zeg. We zijn weer opgeladen voor een spannende periode. Van september tot november worden de nieuwe budgetten voor 2008 vergeven we moeten dus volle bak gaan. We hebben al de nodige afspraken staan maar ja nu nog afmaken. Binnen kort gaan we een samenwerking aan met Winkelman en van Hessen een top buro, kost een paar centen maar dan heb je ook wat hahaha. Als ik terug kijk op de afgelopen periode is er heel wat gebeurd
  10. Goedemorgen hier weer een kleine Up date van Gratis-Post. We zijn weer een stukje verder, opbouwen kost veel energie. Het lijkt makkelijk maar er komt toch heel veel bij kijken. Om juiste keuzes te maken ga je niet over 1 nacht ijs. De structuur die je moet opbouwen vergt veel aandacht en inzet maar als deze dan staat dan kunnen we uitrollen zowel in nederland als daar buiten. Momenteel hebben wij een leuk netwerk om ons heen staan. Specialisten voor data verrijking, post versturen, full filment, communicatie, marketing, netwerk campagnes, en een bank die de financien regelt.
  11. Goedemorgen allemaal, weer 2 weekjes verder en de eerste onderzoek gegevens zijn binnen van de pilot. We kunnen nu goed beslagen bij de adverteerder binnen komen. Tijdens de pilot zijn we een aantal problemen tegen gekomen met inloggen van de consument deze zijn nu voor 99% verholpen. Onderzoek loopt nog naar een aantal foutieve activatie maitjes maar die die zijn te verwaarlozen. 14 mailtjes op de 3200 van de afgelopen week. Maar ons streven is natuurlijk voor de volle 100% De adverteerders reageren ook positief we verwachten binnen 4 weken een zeer grote batch met enveloppen te gaa
  12. We hebben 4 verschillende enveloppen uitgegeven. Volgens Cendris kunnen we zo beter monitoren welke envelop het snelste wordt verstuurd.
  13. Weer een weekje verder dus tijd voor een kleine update. Wat een week zeg eerst de start van 23 april binnen 3 uur uitverkocht. We hebben direct vermeld op de site dat de pilot vergeven was. De consumenten konden wel blijven registreren voor een evt vervolg van gratis-post. Wij dachten zelf dat de consument dit niet zou doen als er niet direct enveloppen verstuurd konden worden. Maar tot onze verbazing melden er toch ongeveer 400 consumenten per uur zich aan. Dus richting de consument een groot succes. Ook de adverteerders reageren via onze website we moet al meer dan 140 aanvragen opvolge
  14. De 1e officiele dag zit er op. ik heb het als zeer prettig ervaren. De website liep gesmeerd soms een kleine hapering maar geen gekke dingen mee gemaakt. Complimenten aan www.process2it.nl Ze hebben er echt dag en nacht aangewerkt om alles goed te laten verlopen. Fijn om een goed team achter je te hebben. De lancering was om 9.00 en om half 2 ongeveer waren alle enveloppen verdeeld. Consumenten blijven registreren ongeveer 300 per uur. Goed voor de toekomstige adverteerders. Ook de adverteerders reageren goed gelukkig maar want hier draait het natuurlijk allemaal om. Aantal aanvra
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept