Wie kan mij een nuttig advies geven in de volgende kwestie:
Momenteel sta ik met mijn kleine internet-ontwerpburo met een goed gevulde portfolio voor de keuze om een accountmanager aan te nemen ofwel met het eigen bedrijfje van deze persoon een contract te sluiten waarmee hij mijn bedrijf mag vertegenwoordigen.
Mijn voorkeur gaat gezien het economisch tij uit naar een partnership tussen de BV's.
Met een vorm van licentiegeving van mijn merknaam en reclamemateriaal en een afspraak over % afdracht van de opdrachtssom zouden zodoende de vaste uitgaven aan salaris omzeild kunnen worden.
Heeft iemand ervaring met een dergelijke constructie ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MHS
MHS
Beste lezer,
Wie kan mij een nuttig advies geven in de volgende kwestie:
Momenteel sta ik met mijn kleine internet-ontwerpburo met een goed gevulde portfolio voor de keuze om een accountmanager aan te nemen ofwel met het eigen bedrijfje van deze persoon een contract te sluiten waarmee hij mijn bedrijf mag vertegenwoordigen.
Mijn voorkeur gaat gezien het economisch tij uit naar een partnership tussen de BV's.
Met een vorm van licentiegeving van mijn merknaam en reclamemateriaal en een afspraak over % afdracht van de opdrachtssom zouden zodoende de vaste uitgaven aan salaris omzeild kunnen worden.
Heeft iemand ervaring met een dergelijke constructie ?
groeten, MHS
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag