Ik ben vorige week een adviesbureau in financiele diensten naast mijn fulltime job gestart.
Dus heb ik vorige week een CV gestart met een ltd in engeland (via KVK).
Nu ben ik bezig met het invullen van mijn belastingaanvraag 'startende onderneming' en hierin wordt gevraagd naar het aantal uren dat ik in de onderneming per week werkzaam ben. Ik zag dat wil je voor 'vol' aangezien worden door de fiscus, 24,5 uur per week moet invullen! Ik verwacht echter slechts 10 uur per week max in de onderneming te stoppen. Wat moet ik nu invullen? Ik wil natuurlijk wel de belastingen over mijn investeringen (E5000,) terug kunnen vorderen. :)
PS ik denk dit jaar geen winst te kunnen maken. (Hoop ik natuurlijk wel)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jan willem
jan willem
Goedendag,
Ik ben vorige week een adviesbureau in financiele diensten naast mijn fulltime job gestart.
Dus heb ik vorige week een CV gestart met een ltd in engeland (via KVK).
Nu ben ik bezig met het invullen van mijn belastingaanvraag 'startende onderneming' en hierin wordt gevraagd naar het aantal uren dat ik in de onderneming per week werkzaam ben. Ik zag dat wil je voor 'vol' aangezien worden door de fiscus, 24,5 uur per week moet invullen! Ik verwacht echter slechts 10 uur per week max in de onderneming te stoppen. Wat moet ik nu invullen? Ik wil natuurlijk wel de belastingen over mijn investeringen (E5000,) terug kunnen vorderen. :)
PS ik denk dit jaar geen winst te kunnen maken. (Hoop ik natuurlijk wel)
Alvast bedankt voor jullie reaktie!
Groet
JW
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12504-cv-part-time-ondernemen-belastingdienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag