Waarom staan de meeste ondernemers (MKB en de kleine zelfstandige ondernemers) niet open - de 'grote jongens' staan dat over het algemeen wel - voor het gebruik van sponsoring als tool om communicatie- en marketingdoelen te bereiken? Sponsoring is lonend, als het nuttig, efficiënt en effectief wordt ingezet. Ook als gesponsord wordt op basis van maatschappelijk ondernemen, kortom het gunnen van middelen aan verenigingen, organisaties, instellingen enz.
Ik ben benieuwd naar de reacties en sta natuurlijk open voor het geven van advies.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gert nonnekes
gert nonnekes
Beste ondernemer,
Waarom staan de meeste ondernemers (MKB en de kleine zelfstandige ondernemers) niet open - de 'grote jongens' staan dat over het algemeen wel - voor het gebruik van sponsoring als tool om communicatie- en marketingdoelen te bereiken? Sponsoring is lonend, als het nuttig, efficiënt en effectief wordt ingezet. Ook als gesponsord wordt op basis van maatschappelijk ondernemen, kortom het gunnen van middelen aan verenigingen, organisaties, instellingen enz.
Ik ben benieuwd naar de reacties en sta natuurlijk open voor het geven van advies.
Met vriendelijke groet,
Gert Nonnekes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12542-sponsoring-als-communicatie-en-marketing-tool/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag