Dirk-Pieter van Walsum Geplaatst: 12 juni 2007 Dirk-Pieter van Walsum 99 13 Geplaatst: 12 juni 2007 http://labs.live.com/photosynth/default.html Kijk en geniet (applicatie =windows only). Een soort google earth maar dan op basis van heel veel foto's (applicatie van Microsoft live labs) We gaan nog veel mooie dingen zien. [titel aangepast - mod] dpid.nl | onderscheidend ontwerp tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 12 juni 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 12 juni 2007 Zo te zien is je internet weer een tijdje afgesloten geweest. In de categorie "dit is zooooo augustus 2006" ;) Maar wel gaaf, inderdaad! IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 12 juni 2007 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 12 juni 2007 Hier een presentatie van Jaw-dropping Photosynth demo tijdens TED Gewoon even kijken, erg leuk. ;) Synergeon Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 12 juni 2007 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 12 juni 2007 De beta versie die je zelf kunt draaien is pas een paar dagen oud. Dus zo 2006 is het niet (die link gaat over een aankondiging, nog niets live te gebruiken dus) Nico, tnx voor de link. Ik heb de beta van photosynth al geinstalleerd en mee gespeeld maar het seadragon verhaal was me ontgaan en dat is ook zeker de moeite waard. Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 12 juni 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 12 juni 2007 De beta versie die je zelf kunt draaien is pas een paar dagen oud. Dus zo 2006 is het niet (die link gaat over een aankondiging, nog niets live te gebruiken dus) Vorig jaar hadden ze een rudimentaire versie met die foto's van de Notre Dame draaien, al moet ik zeggen dat deze versie inderdaad een stuk uitgebreider is. Sorry, DP, ik was wat overhaast! IN MEMORIAM Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 14 juni 2007 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 14 juni 2007 Coool. Veel te leuk om dit soort links te zien als je druk bent.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Dirk-Pieter van Walsum
Dirk-Pieter van Walsum
http://labs.live.com/photosynth/default.html
Kijk en geniet (applicatie =windows only). Een soort google earth maar dan op basis van heel veel foto's (applicatie van Microsoft live labs)
We gaan nog veel mooie dingen zien.
[titel aangepast - mod]
dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag