Bij open source marketing nodig je je gebruikers, klanten en andere betrokkenen uit om mee te werken aan de promotie van je bedrijf/product. InterRail doet nu iets vergelijkbaars voor zijn online game RailDance Express, zie ook deze oproep op Marketingfacts.
Eerlijk gezegd vind ik dat slappe thee. Veel leuker dan een promotiespel is de eigenlijke vraag: hoe promoot je de verkoop (direct) of beleving (indirect) van InterRail?
Tienduizenden jongeren die vanuit de hele wereld naar Europa komen om een maand lang rond te treinen! Daar moet toch iets mee te doen zijn.
Wie doet er mee? Gaan we komende tijd eerst eens inventariseren wie, wat, waar, wanneer van zo'n kaart gebruik maakt. En dan kijken wat daarmee te doen is. Moet het wel een kaart zijn? Kunnen we niet iets met bluetooth doen (download de laatste info op het station), kunnen we geen digitale sporen nalaten of trainblogs laten maken? En welk jongerenmerk zou dat kunnen sponsoren?
Reacties?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Bij open source marketing nodig je je gebruikers, klanten en andere betrokkenen uit om mee te werken aan de promotie van je bedrijf/product. InterRail doet nu iets vergelijkbaars voor zijn online game RailDance Express, zie ook deze oproep op Marketingfacts.
Eerlijk gezegd vind ik dat slappe thee. Veel leuker dan een promotiespel is de eigenlijke vraag: hoe promoot je de verkoop (direct) of beleving (indirect) van InterRail?
Tienduizenden jongeren die vanuit de hele wereld naar Europa komen om een maand lang rond te treinen! Daar moet toch iets mee te doen zijn.
Wie doet er mee? Gaan we komende tijd eerst eens inventariseren wie, wat, waar, wanneer van zo'n kaart gebruik maakt. En dan kijken wat daarmee te doen is. Moet het wel een kaart zijn? Kunnen we niet iets met bluetooth doen (download de laatste info op het station), kunnen we geen digitale sporen nalaten of trainblogs laten maken? En welk jongerenmerk zou dat kunnen sponsoren?
Reacties?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12882-interrail-doet-aan-open-source-marketing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag