Er staat zoveel op dit forum, een colega bedrijf heeft mij om advies gevraagt, hij staat op het punt om faliet te gaan met zijn B.V, hierbij wordt die ook wanbestuur te sprake gelegt.
Nu wil hij dat zelf doorgaan, onder een nieuwe naam. en op de manier van een anonieme holding via een ltd. kan dat zomaar !!!!
of dat ik een aantal nieuwe bv,s ga oprichten voor hem dat hij zijn vermogen kan veilig stellen, panden auto,s enzovoort
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jaap1950
jaap1950
Er staat zoveel op dit forum, een colega bedrijf heeft mij om advies gevraagt, hij staat op het punt om faliet te gaan met zijn B.V, hierbij wordt die ook wanbestuur te sprake gelegt.
Nu wil hij dat zelf doorgaan, onder een nieuwe naam. en op de manier van een anonieme holding via een ltd. kan dat zomaar !!!!
of dat ik een aantal nieuwe bv,s ga oprichten voor hem dat hij zijn vermogen kan veilig stellen, panden auto,s enzovoort
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13106-anoniem-door-blijven-ondernemen-kan-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag